Most preko Kaštelanskog zaljeva u sklopu projekta Novi ulaz u Split mogao bi biti uvršten među više od 50 infrastrukturnih projekata vojno-civilne namjene koje Hrvatska planira prikazati kao ulaganja u obranu unutar NATO-ova cilja od pet posto BDP-a, doznaje Večernji list.
Projekt se uklapa u kriterije transeuropskih koridora važnih za vojnu mobilnost u slučaju rata, jer će povezati TEN-T mrežu preko trajektne luke s Jadransko-jonskim koridorom, a most će omogućiti novi pristup Splitu iz smjera Dalmatinske zagore i rasteretiti postojeći zapadni ulaz koji tijekom ljetne sezone stvara velike prometne gužve.
Gradit će se u duljinu od 1.594 metra i prelaziti preko istočnog dijela Kaštelanskog zaljeva, imat će četiri prometna traka, a ukupna širina kolnika iznosit će 22 metra.
Hrvatske ceste raspisale su potkraj svibnja projektni natječaj za tehničko-oblikovno rješenje mosta procijenjene vrijednosti 685 tisuća eura. Radovi na projektiranju dio su druge faze projekta Novi ulaz u Split, čija ukupna vrijednost premašuje stotine milijuna eura.
Za projektiranje mosta vlada veliki interes potencijalnih izvođača radova, što je vidljivo i iz činjenice da su Hrvatske ceste već u pet navrata mijenjale dokumentaciju zbog brojnih upita sudionika. Zbog toga je rok za predaju natječajnih radova produljen na 1. listopada ove godine, a moguće je da će biti i novog pomicanja rokova, piše Portal.hr.




