Župan: “Ove godine kreće izgradnja ceste od Mravinaca do TTTS-a, tunel Komorjak i most preko Cetine”

Župan je otkrio preduvjete za tunel Ravča, a upravo je ovaj tunel na noge nedavno digao cijeli vrgorački kraj, pa i šire


Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije

Župan splitsko-dalmatinski Blaženko Boban u pauzi današnje sjednice Županijske skupštine komentirao je planove oko cestovne infrastrukture u županiji.

– Uvijek naglašavam važnost četiriju vertikala, odnosno poveznica s autoceste prema priobaljem.

To su tunel Kozjak i pristupne ceste od Vučevice do D8, zatim cesta Dugopolje – Sinj – granica s BiH, cesta Zagvozd – Imotski – granica s BiH i tunel Ravča – Drvenik.

Župan je potom otkrio preduvjete za tunel Ravča, a upravo je ovaj tunel na noge nedavno digao cijeli vrgorački kraj, pa i šire.

– Da bi se ostvarili preduvjeti za ovaj tunel potrebno je pripremiti dužotočnu prometnicu na Hvaru, luku u Sućurju i Drveniku, s tim da će luka u Sućurju kroz mjesec dana krenuti s radovima. Što se tiče tunela Kozjak i pristupnih cesta očekujemo da vrijedni predviđena dinamika, imamo redovne sastanke svaki mjesec. Terminski plan ćemo dobiti krajem ožujka na sastanku s resornim ministrom u Županiji. Ono što mogu sigurno reći, ove godine će se debelo zahuktati radovi na tunelu Komorjak i mostu nad Cetinom, te na pristupnoj cesti za zaobilaznicu preko Naklica, Tugara i Srinjina – rekao je župan.

Inače vrijednost projekta tunela Komorjak i spoja na državnu cesteuD70 procjenjuje se na oko 140 milijuna.

Župan je na kraju otkrio kada bi trebala početi izgradnja ceste za koju se vjeruje da bi uvelike trebala smanjiti gužve na prilazim Splitu.

– Također mogu najaviti da ćemo do kraja godine pokrenuti fizičke aktivnosti na terenu od Mravinaca preko Karepovca prema TTTS-u te do kraja godine očekujemo građevinsku dozvolu – kazao je župan.

Podsjetimo, dvije od tri najopterećenije točke u Hrvatskoj nalaze na ulazima u Split, gdje sa solinske strane dnevno prometuje oko 55 tisuća, a sa stobrečke oko 62 tisuće vozila.
Split bi velike gužve koje se ponavljaju svako ljeto na prilazima gradu trebao riješiti realizacijom dvaju ključnih projekata koja su uključena i u Strategiju prometnog razvoja Republike Hrvatske: obilaznicom splitske aglomeracije od Solina do Omiša preko južnih padina Mosora (Solin – Mravince – TTTS – Stobreč) koja je u fazi projektiranja te u novom ulazu u Split s autoceste na čvoru Vučevica, preko tunela Kozjak do čvora na DC 8 u Kaštelima, dalje preko mosta na Kaštelanskom zaljevu pa sve do trajektne luke.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

1 KOMENTAR

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime