ZBOGOM GUŽVAMA NA ULAZU U SPLIT “Zapadna” rampa potpuno će rasteretiti prometni kolaps, evo svih detalja

Značajno će se rasteretiti ovo iznimno opterećeno prometno raskrižje. Pokušali smo doznati kad će (konačno) započeti izgradnja dugoočekivane "zapadne" rampe na ulazu u Split


Kroz idućih nekoliko godina prometna infrastruktura na širem splitskom području (trebala bi) doživjeti pravi ‘procvat’: od najvećeg posla, gotovo pa novog križanja na Širini u Solinu (uključujući nadvožnjak), preko rekonstrukcije Solinske ulice i Poljičke ceste pa do gradnje, zapravo dovršetka onih 600-tinjak metara Zagorskog puta nakon nadvožnjaka s Pujanki – znate, onaj nadvožnjak koji vodi prema Brdima, trenutno završava pomalo besmislenom, iako atraktivnom, ‘lakat’ krivinom, a trebao bi se spojiti na četverotračnu prometnicu kod Bauhausa…


A to su samo neki projekti u nadležnosti Hrvatskih cesta koji su u planu. Od istih smo pokušali doznati kad će (konačno) započeti izgradnja dugoočekivane “zapadne” rampe na ulazu u Split.

STIŽE NOVA RAMPA Hrvatske ceste investiraju leva-leva: Uskoro zbogom gužvama na ulazu u Split?

U tijeku je postupak javne nabave

Kako nam prenosi glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić, u tijeku je javna nabava za izbor izvođača radova i stručnog nadzora nad izvođenjem radova, a radovi na izgradnji ove rampe započet će čim se stvore potrebni preduvjeti za isto, što uključuje okončanje postupka javne nabave te ishođenje potrebnih suglasnosti. Procijenjena vrijednost za radove na izgradnji rampe iznosi 29.000.000,00 kn (bez PDV-a) s vremenskim rokom gradnje od 12 mjeseci od datuma uvođenja izvođača u posao.



Gotovo je s prometnim kaosom

– Raskrižje Ulice Zbora narodne garde (državna cesta DC 8) i Ulice Domovinskog rata (državna cesta DC 433) je već neko vrijeme prepoznata kao jedna od kritičnih prometnih lokacija na području Splita i okolice, a što je posebno vidljivo u jutarnjem i popodnevnom vršnom periodu kada se na ovom ulazu u Split stvaraju velike gužve i zastoji. Osim iznimno velike količine prometa koja gravitira ovom raskrižju problem je i u tome što na raskrižju dolazi do nepotrebnog preklapanja prometnih tokova vozila koja izlaze iz grada s prometnim tokovima vozila koja ulaze u grad u smjeru juga (Poljičke ceste) – kazuju nam iz HC-a te u nastavku ističu da će se poboljšanje prometnog stanja na ovom raskrižju uvelike riješiti izgradnjom predmetne rampe, odnosno preusmjeravanjem vozila koja se kreću od sjevera prema jugu (u smjeru Poljičke ulice) na gornji denivelirani kolnik DC 8.

Ističu da će se značajno rasteretiti ovo iznimno opterećeno prometno raskrižje.



Jednosmjerna rampa sa smjerom gibanja sjever-jug

– Predmetna rampa se izvodi kao silazna rampa velike duljine, formira se na cestovnom zemljištu, predviđena je izgradnja još jedne, paralelne trake nadvožnjaka Ravne Njive. Rampa je planirana kao jednosmjerna, sa smjerom gibanja sjever–jug. Denivelacija i slobodni profil donjeg kolnika se postiže izgradnjom podvožnjaka. Nakon podvožnjaka rampa se tlocrtno uklapa na desni kolnički trak donjeg kolnika od kojeg je zbog visinske razlike odvojena potpornim zidom. Treba naglasiti da donji kolnik koji se sastoji od dva prometna traka u zoni denivelacije prelazi u jednotračnu prometnicu obzirom da se desni trak rezervira za planiranu rampu – zaključuju iz Hrvatskih cesta d.o.o.

Moja reakcija na članak je...
Vau
82
Haha
16
Hagić
10
Hmmm
37
Plač
6
Grrr
11
Molim?
9

1 KOMENTAR

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime