Uoči nadolazećeg natjecanja Young Lions Croatia, namijenjenog mladim nadama komunikacijske industrije, sve (potencijalne) prijavitelje, kao i dosadašnje natjecatelje, očekuje warm-up druženje Young Lions: The Hunt Begins, koje će se održati 26. veljače s početkom u 16 sati u Botaničaru (Trg Marka Marulića 6, Zagreb) i svim zainteresiranima ponuditi priliku da saznaju sve o ovom natjecanju.
Na ovom ekskluzivnom eventu – u kratkim i dinamičnim slotovima! – sudionike očekuje:
- prilika da se detaljno upoznaju s natjecateljskim kategorijama, saznaju kako izgleda 24-satni izazov te dobiju odgovore na pitanja poput: je li važnije ponijeti deku ili papuče? – i to od voditeljice natjecanja Helene Fuker (HURA)
- saznanje o tome razmišljaju ljudi koji će odlučivati o najboljim projektima: predsjednik i članovi žirija Sean Poropat (Studio Sonda), Marina Knežević (Kraš) i Alen Kekić (I TO NIJE SVE!) uz moderatoricu Dunju Ivanu Ballon (HURA) otkrivaju što će tražiti u pobjedničkom rješenju, kako bi oni pristupili 24-satnom kreativnom izazovu i što najbolje može izdvojiti iz mase s kratkim, iskrenim i brutalno korisnim insightima za pobjednike u segmentu koji je manje panel, a više cheat sheet za pobjedu
- druženje s prošlogodišnjim YL Grand Prix pobjednicama Larom Burazin i Jelenom Ceković (404 agency), koje će predstaviti rješenje koje ih je odvelo u Cannes te podijeliti sva svoja iskustva s ovog prestižnog festivala
- Roaring 2000s Quiz: kviz namijenjen generaciji Z i milenijalcima, koji će moći odmjeriti svoje snage u poznavanju komunikacijske industrije.
Za one najspretnije i najspremnije osigurane su nagrade, a tijekom cijelog događanja sudionici će moći uživati u open baru.
Sudjelovanje je besplatno, no zbog ekskluzivnosti događaja obavezne su prijave na info@danikomunikacija.com do 24. veljače 2025. Događanje je namijenjeno svim ranijim, budući i potencijalnim prijaviteljima, ali i onima koji žele osjetiti atmosferu ovog uzbudljivog natjecanja.
Podsjetimo, natjecanje Young Lions Croatia održat će se uživo 7. i 8. ožujka 2025. u Zagrebu, a najbolji među mladim komunikatorima, nakon dodjele nagrada na Danima komunikacija, predstavljat će Hrvatsku na globalnom natjecanju Young Lions u sklopu festivala Cannes Lions. Prijave su u tijeku!
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.