Weekend Media Festival, najveća regionalna konferencija ove je godine od 23. do 26. rujna ponovno oživjela prostore stare Tvornice duhana u Rovinju pod sloganom „Živio život.“
Riječ je o regionalnom događaju koji na jednom mjestu okuplja brojne stručnjake iz svijeta medija i komunikacija te donosi najnovije trendove.
„Festival je ove godine nadmašio sva očekivanja! Koja je naša tajna? Tajna je u odličnom programu, zanimljivim predavačima i neformalnom druženju u ugodnom ambijentu. Svi se kod nas osjećaju dobro i nadahnuto, a naravno, dogovore se i neki poslovi. To je idealna kombinacija – spoj rujanskog produženog vikenda i inspirativna druženja s kolegama iz cijele regije“, izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
Ovisni o pametnim telefonima?
Izvrstan odgovor na ovo pitanje dao je međunarodno priznati njemački psiholog prof. Manfred Spitzer koji je na ovogodišnjem Weekendu održao predavanje „Epidemija pametnih telefona: Prijetnja zdravlju, obrazovanju i društvu“.
Istaknuo je da ponekad nismo svjesni negativnog utjecaja koji pametni telefoni mogu imati na naš život i zdravlje te je objasnio kako pretjerano korištenje pametnih telefona može otežati naše razmišljanje i narušiti kreativnost, dok zbog određenih sadržaja koje pregledavamo može izazvati osjećaje depresije, frustracije i ljutnje.
Južna Koreja in, SAD out
Sudionici ovogodišnjeg Weekenda imali su priliku uživati u predavanju prof.dr.sc. Božo Skoko, vodećeg hrvatskog stručnjaka za nacionalno brendiranje te člana uprave Millenium promocije – vodeće agencije za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj. Na predavanju pod nazivom „Države kao komunikatori: od danskog hyggea do korejskog BTS-a“ podijelio je svoja brojna znanja i iskustva, dok nas je uoči izlaska svoje nove knjige: “Strateško komuniciranje država”, inspirirao s pričom o tome kako je Južna Koreja postala in, a SAD out.
Teorije zavjere 21. stoljeća
Cjepivo kao prikriveni čip za 5G mrežu, zemlja koja je ravna ploča ili ptice „dronovi“, samo su neke od brojnih teorija o kojima se raspravljalo u razgovoru One-on-One pod nazivom „Teorije zavjere 21. stoljeća: cyber rat između istine i laži“.
Ulogu moderatora preuzeo je Neven Kepeski, direktor Media Bar-a, dok je zvijezda panela bio Velimir Grgić novinar, scenarist, redatelj, producent te autor istoimene knjige „Teorije zavjere 21. stoljeća.“
Promjene sada
Panel „Aktivirajmo promjene!“ okupio je aktivistice iz regije – Jelena Veljača iz udruge „Spasi me“, Sandra Benčić, predsjednica kluba Zeleno – lijevi blok u Hrvatskom saboru, Vesna Blašković iz udruge „SOS Zagreb“ te Asja Krsmanović, jedna od osnivačica Facebook stranice „Nisam tražila“, uz moderatoricu Nevenu Rendeli, direktoricu Prime time komunikacija, koja se idealno uklopila u ovaj krug moćnih žena.
Inspirativnim pričama dočarale su značajnost društvenih promjena uz zaključak da su najveći neprijatelj aktivizmu dezinformacije, nedostatak odgovornosti i partikularni interesi određene grupe o slobodi govora.
Budućnosti festivala uživo
O budućnosti, raspravljalo se na panelu „Eventi budućnosti – je li druženju uživo došao kraj?“ na kojem su sudjelovali Berislav Marszalek, direktor i osnivač najuspješnije regionalne event platforme Entrio.hr, te Boris Kovaček, izvršni direktor i producent Weekend Media Festivala.
Uz izazovno iskustvo organizacije ovogodišnjeg Weekenda, publici su približili virtualne i hibridne evente kao idealna rješenja na pandemiju koja je u jednom trenutku u potpunosti zabranila održavanje festivala i događaja uživo.
Revolucija rada
„Što te ne ubije to te ojača – poslovanje u izazovnim vremenima“ naziv je panela u kojem su Hrvoje Josip Balen, član uprave Algebre, Ante Grbeša, direktor FlixBus CEE South regije, Boris Vujčić, guverner Hrvatske narodne banke i Tomislav Rosandić, direktor Dalekovoda, istaknuli da je takozvani „home office“ obrazac poslovanja, koji je i prije bio prisutan, sada označio revoluciju u profesionalnom uzdizanju. Produktivnost i zadržavanje talenata bili su glavni zadatak poslovnih lidera, a sada ih očekuju izazovi prilagodbe novim poslovnim modelima.
Polovica mladih ima želju i plan napustiti državu
Na One-on-One panelu „Narod koji ima takvu omladinu…!“ pitanja na temu utjecaja politike na perspektivnu mladež postavljao je Damir Jugo, dekan Edward Bernays University Collegea, a na njih je odgovarao Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu.
Analizirali su i rezultate istraživanja, prema kojima gotovo 50 posto mladih ima jasan plan i želju napustiti državu te da treba više pažnje posvetiti ovoj osjetljivoj skupini ljudi koja će tek stasati u zagovornike i realizatore pozitivnih promjena u našem okruženju.