Kako nam je kretanje ograničeno, teretane i fitness centri zatvoreni, ne preostaje nam ništa drugo osim vježbanja iz topline doma kako bi ostali u formi i spremno dočekali završetak karantene.

Pročitajte i pogledajte primjere vježbi koje nam je poslao magistar kineziologije Drago Horvat, koji ima dugogodišnje iskustvo u radu na kondicijskoj pripremi sportaša i rekreativaca.

Primjer jednog bodyweight treninga gornjeg dijela tijela & vježbi “core” koji možete izvoditi iz udobnosti vašeg doma.

 Kompleks vježbi sklekova – 5 serija

– Regularni sklekovi x 5

– Yoga sklekovi x 5

– Uski sklekovi x 5

– Spiderman sklekovi x 5

Dovršite 5 serija što brže možete, naravno da pri tom zadovoljite pravilnu tehniku (skalirana ili prilagođena varijanta može biti da radite 3 ili 4 ponavljanja svake vježbe)

Nakon toga nastavite na ” core complex ”

“Core complex ” – 5 serija

– Sprint trbušnjaci x 10 /10

– Lakat – dlan x 10 (podizanje gore/ dolje = 1)

– Banana core x 30 sec.

– Bočni trbušnjaci L / D x 10 / 10

Dovršite i ovih 5 serija u što kraćem vremenu. Snimite vaše vrijeme ili trening i pošaljite nam. Uživajte.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime