Udruga Splitski potrošač poziva građane na besplatno savjetovanje

Evo na koji način se obavlja savjetovanje


Udruga za zaštitu prava potrošača „Splitski potrošač – Split“ od 01. prosinca 2020. godine počinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru jednomjesečnog projekta kojeg financira Grad Split.


Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17:00 do 19:00 sati, kao i putem adrese elektronske pošte Udruge: splitski.potrosac@gmail.com

Potrošačke savjete svi građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, utorkom i četvrtkom od 17:00 do 19:00 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske).

“Zbog trenutne epidemiološke situacije građane ovim putem molimo da se prethodno najave i dogovore termin putem navedenog telefona (radnim danom od 17-19 sati) da bi se izbjegle nepotrebne gužve i čekanja”, pozivaju iz Udruge.

Raspored savjetovanja prema potrošačkim područjima:
Opća prava potrošača: PON – PET od 17 do 19 sati putem telefona 095/700-1969



Financijske usluge i pravna pitanja: utorkom 17 – 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14

Usluge elektroničkih komunikacija: četvrtkom 17 – 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14.

Energija, komunalne usluge i pričuva: svakim radnim danom, isključivo putem pošte ili e-pošte.

Projekt završava 31. prosinca 2020. godine.

 

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
1

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime