Udruga za zaštitu prava potrošača „Splitski potrošač – Split“ od 01. prosinca 2020. godine počinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru jednomjesečnog projekta kojeg financira Grad Split.
Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.
Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17:00 do 19:00 sati, kao i putem adrese elektronske pošte Udruge: splitski.potrosac@gmail.com
Potrošačke savjete svi građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, utorkom i četvrtkom od 17:00 do 19:00 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske).
"Zbog trenutne epidemiološke situacije građane ovim putem molimo da se prethodno najave i dogovore termin putem navedenog telefona (radnim danom od 17-19 sati) da bi se izbjegle nepotrebne gužve i čekanja", pozivaju iz Udruge.
Raspored savjetovanja prema potrošačkim područjima:
Opća prava potrošača: PON – PET od 17 do 19 sati putem telefona 095/700-1969
Financijske usluge i pravna pitanja: utorkom 17 - 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14
Usluge elektroničkih komunikacija: četvrtkom 17 - 19 sati na adresi Ljudevita Posavskog 14.
Energija, komunalne usluge i pričuva: svakim radnim danom, isključivo putem pošte ili e-pošte.
Projekt završava 31. prosinca 2020. godine.