Estonski startup Taxify pokrenut je 2013. godine. Trenutno ima 15 milijuna aktivnih korisnika u 31 državi, s naglaskom na Europu i Afriku. Što se susjednih zemalja tiče, prisutni su u Srbiji od 2015. godine, a od danas posluju i u Zagrebu

u Zagrebu je od 27. studenog dostupna nova platforma za dijeljenje prijevoza Taxify.

– Našu platformu možete pronaći u trgovinama aplikacijama iStore i Google Play te osigurati vožnje s posebnim popustima. Povodom pokretanja usluge nudimo čak 50 posto popusta na vožnju, a i nakon toga bit ćemo najkonkurentniji s cijenama – naknada za početak vožnje iznosit će šest kuna, cijena vožnje 0,6 kuna po minuti, a cijena vožnje prema kilometru 3,6 kuna. Korisnici uvijek prije narudžbe mogu vidjeti procijenjenu cijenu usluge prijevoza za svoju rutu – rekao je tportalu Daniel Tutić, direktor Taxifyja za Hrvatsku.

Estonski startup Taxify pokrenut je 2013. godine. Trenutno ima 15 milijuna aktivnih korisnika u 31 državi, s naglaskom na Europu i Afriku. Što se susjednih zemalja tiče, prisutni su u Srbiji od 2015. godine. U tvrtku su dosad između ostalih uložili Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital i suosnivač startupa TransferWise Taavet Hinrikus.

Taxify će isprva biti dostupan samo u Zagrebu, ali Tutić je ustvrdio kako razmišljaju i o proširenju platforme na druge hrvatske gradove u budućnosti.

Aplikacija i usluga uvelike su nalik Uberovoj: odaberete mjesto preuzimanja i odredište, pratite vozača dok pristiže do vas, plaćate bezgotovinski i možete ocijeniti vožnju.

Po čemu se onda razlikuju od konkurencije?

– Naše dosadašnje iskustvo pokazalo je da samo sretni vozači stvaraju sretne korisnike, to je jedini put za bolji i dugoročno održiv biznis. Stoga nam je otpočetka misija stvoriti pošteniju platformu.

Trudimo se biti maksimalno učinkoviti u našem internom funkcioniranju kako bismo vozačima partnerima mogli ponuditi značajno veće provizije te posebne bonuse koji povećavaju njihovu zaradu. Konkretno, u Zagrebu ćemo naplaćivati čak do 40 posto manje provizije od naše konkurencije.

Druga ključna razlika je da mi ne uvjetujemo ekskluzivnost našim partnerima, ne inzistiramo da rade isključivo s nama. Platforma smo koja povezuje putnike i vozače, bez obzira je li riječ o klasičnim taksistima ili malim privatnim biznisima – kazao je Daniel Tutić, direktor Taxifyja za Hrvatsku.

Cijeli članak možete pročitati ovdje.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime