TikTok je aplikacija koja korisnicima omogućuje gledanje i kreiranje kratkih videozapisa koji su najčešće popraćeni popularnim pjesmama. Hit je među tinejdžerima i pripadnicima generacije Z, a u vrijeme pandemije uzrokovane koronavirusom, njen utjecaj raste iz dana u dan.

Aplikacija je u vlasništvu kineske tvrtke ByteDance koja je nedavno objavila kako popularna aplikacija ima 500 milijuna aktivnih korisnika mjesečno diljem svijeta. U Sjedinjenim Državama je druga najpopularnija besplatna aplikacija na Appleovoj listi, iza WhatsApp Messengera, a iznad YouTubea i Instagrama.

TikTok je jedna od najjednostavnijih aplikacija za instaliranje. Za preuzimanje aplikacije i gledanje prvih videozapisa potrebno je svega par minuta.

Naslovnica aplikacije je sučelje For You („za Vas“) feed koji automatski prikazuje videozapise koji bi Vam se mogli sviđati. TikTokov algoritam će s vremenom lajkane videozapise koristiti kako bi prepoznao kakvi Vas videozapisi zanimaju.

TikTok ponavlja videozapis dok ne odlučite prijeći na sljedeći. Po tome je sličan aplikaciji Vine koju je Twitter svojevremeno kupio i zatim ugasio.
No, kod TikToka je naglasak na zvuku koji ide uz svaki video. Prilikom snimanja možete odabrati pjesmu ili zvuk koji želite pridružiti Vašem videozapisu. U izborniku zvuka možete potražiti pjesmu koju želite ili jednostavno odabrati opciju „Top 20“.

Nije ni tajna da je TikTok postao trend baš za vrijeme karantene, dok su svi zatočeni u kućama, snimajući plesne ili zabavne prank videe.

Mnogi su se priključili Foot Shake Dance izazovu koji je postao viralan diljem svijeta

Internet senzacije

Mnogi influenceri „bježe“ s Instagrama, te se okreću više prema ovoj novoj socijalnoj mreži pogotovo zato što je nedavno Instagram uklonio vidljivost lajkova na objavama. To je uvelike utjecalo na plaćene suradnje između novih influencera i brendova.
Kako je fokusiran na glazbu, TikTok je postao lansirnom rampom novih izvođača, koji se nadaju kako će njihov uradak postati viralnim skupa sa snimkama plesa i izazova. Prvi kojemu je to pošlo za rukom bio je Lil Nas X s pjesmom Old Town Road.

 

No, ujedno se prometnuo u platformu za preobrazbu običnih korisnika u viralne senzacije i uspješne influencere. Trenutno najpopularnija zvijezda je Charli D’Amelio koja trenutno ima više od 50 milijuna pratitelja.

Primjer poznate osobe i s naših prostora je Barbara Milenković poznatija kao Barbi Afrika. Ova 18-godišnjakinja iz Srbije omiljeni je favorit mnogih što pokazuju i brojke na društvenim mrežama. Uz internet karijeru i slavu, ova mlada zvijezda također je i najmlađa umjetnica koja je bila nominirana na ovogodišnjem MAC-u (MAC Music Awards Ceremony) s pjesmom „Ne javljam“ u suradnji s pjevačem Skankdafaka.

Na pitanje kako je došla do velikih brojki na društvenim mrežama u nedavnom intervjuu za Teen385 otkriva kako je originalnost ključ uspjeha:
– Ako nešto zaista voliš i trudiš se za to, s vremenom će se sve isplatiti i pratioci će sami doći kada prepoznaju vašu iskrenost i ljubav prema tome što radite.

Stručnjak za komunikaciju na društvenim mrežama Željko Riha kao glavne prednosti TikToka istaknuo je jednostavnost korištenja i kreativnost.

– Kreirati zanimljiv video za svoju publiku na TikToku je iznimno jednostavno. A vaš video je na platformi s više od 500 milijuna korisnika diljem svijeta. Takav broj nije zanemariv -naveo je.
Također, dodao je Riha, pojavio se u pravo vrijeme, kada mobilni uređaji mogu biti korišteni za stvaranje kvalitetnog video sadržaja.
– Da je došao samo nekoliko godina ranije ne bi rastao tako brzo – smatra Riha te dodaje da sad praktično nema konkurenciju.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime