Na današnji dan prije 21 godinu nastao je Facebook
Godine 2003. nastala je stranica Facemash. Napravio ju je tada 18-godišnji Mark Zuckerberg u svojoj studentskoj sobi na Harvardu. Hakirao je bazi studenata tog sveučilišta i napravio "Hot or Not", igru u kojoj su studenti mogli ocjenjivati jedni druge na temelju izgleda. Stranica je na kraju ugašena, a njezin kreator počeo je razmišljati o nečem sličnom.
Tako je samo godinu dana kasnije, točnije 4. veljače 2004. godine kreiran thefacebook.com. Stvorili su ga Mark Zuckerberg, Dustin Moskovitz, Eduardo Saverin, Andrew McCollum i Chris Hughes. Htjeli su napraviti mrežu koja će povezivati studente tog Sveučilišta, a danas ona povezuje cijeli svijet.
2006. godine mreža je postala dostupna svima, a upravo te godine stvoren je i The Wall, odnosno Zid na kojem su korisnici ostavljali svoje poruke. U to vrijeme bila je popularna i opcija bockanje.
Nakon samo godinu dana Facebook je prešao milijun korisnika, a 2008. godine Facebook je potukao MySpace i dosegao sto milijuna korisnika. Upravo te godine Facebook je postao dostupan korisnicima diljem svijeta, na raznim jezicima, a prihode je ostvarivao zahvaljujući oglasima.
Mobilna aplikacija lansirana je 2009. godine, a iste godine nastao je i gumb Like. Također je prijeđena brojka od 200 milijuna korisnika. Samo godinu kasnije brojka je narasla na 500 milijuna, a snimljen je i film "Društvena mreža".
Ono što je Facebook činilo posebnim bila je mogućnost povezivanja s bilo kim, sa bilo koje lokacije, a do 2023. godine imao je mjesečno više od tri milijarde aktivnih korisnika.
Krajem 2021. godine Facebook je promijenio ime matične tvrtke u Meta. Naime, Mark Zuckerberg imao je viziju virtualnih svjetova koji se naziva metaverzum.
Unatoč brojnim kontroverzama i skandalima, Facebook je nastavio rasti. Iako mladi danas sve više koriste TikTok ili Snapchat, Facebook je i dalje ostao najkorištenija mreža, a jedna od najboljih poslovnih odluka bila je da kupe konkurenta - Instagram. 2012. godine Zuckerberg je za milijardu dolara kupio tu društvenu mrežu kojom je zadržao mlade ljude kojima Facebook nije bio toliko zanimljiv.
Samo dvije godine kasnije Facebook je za 19 milijardi dolara kupio WhatsApp.
Kako bi konkurirali TikToku koji ima preko milijardu aktivnih korisnika, Meta je na Instagramu pokrenula značajku Reels koja omogućava objavljivanje videa u trajanju od 15 do 60 sekundi.
2013. godine Zuckerberg je pokušao kupiti Snapchat za tri milijarde dolara, no njegova je ponuda odbijena. Veliki rival Facebooku bio je i Twitter (danas X), a kad odgovor na njega osnovan je Threads.