Studenti Sveučilišta u Splitu i odlučili su samostalno postaviti grad Split na mapu domaćina važnih međunarodnih obrazovnih konferencija, te ponuditi svojim kolegama inovativne načine za napredovanje u području turizma, marketinga i hotelijerstva.
Kao jedan od temeljnih ciljeva organizacije jest okupljanje mladih i budućih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije radi stjecanja novih znanja i međusobnog povezivanja budućih lidera.
Shodno tome, nastala je "Split the week" konferencija koja će se, zbog epidemioloških mjera, ove godine održati online putem 27.02.2021 od 10:00 sati.
Prijave za sudjelovanje na konferenciji su besplatne, te dostupne na web stranici konferencije.
Konferencija obuhvaća tri sesije, u okviru kojih će o navedenim temama govoriti sljedeći predavači:
- Utjecaj influencera na razvoj turističke destinacije
- Irina Tomić, direktorica marketinga i prodaje – „Blue Bay Kotor“
- Hana Hadžiavdagić Tabaković, influencerica i vlasnica marketinške kompanije: „Opet najljepša“
- Motivacija kao ključ uspjeha
- Smiljan Mori, osnivač i izvršni direktor – „BIG U Academy“; motivacioni govornik
- Katarina Dropulić, vlasnica agencije: „Progress Media“ za PR, lični brending i poslovno savjetovanje
- Budućnost poslovnih događaja
- Rob Davidson, generalni direktor – „MICE Knowledge“
- Ozren Kovačević, manager/account direktor – „Le Meridien Lav“
- Značaj samog događaja prepoznali su Sveučilište u Splitu, Studentski centar Split, Turistička zajednica grada Splita, te Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije koji podržavaju organizaciju događaja - poručuju studenti organizatori.
Dodatne informacije o konferenciji, kao i besplatnu registraciju možete saznati na: https://www.splittheweek.com/.