Sukladno prioritetima ove Gradske administracije, ali i temeljem zakonske obaveze koja propisuje digitalizaciju rada javne uprave do početka 2023. godine, Grad Split ubrzano provodi procese kojima je konačni cilj modernija, transparentnija i učinkovitija Gradska uprava.
Tako je kroz sustav uredskog poslovanja uveden elektronički potpis za sve akte koje donosi i potpisuje gradonačelnik, odnosno njegovi zamjenici. E-potpisivanje implementirano je i na razini svih pročelnika Upravnih tijela i Službi, kao i u procesu predlaganja akata za Gradsko vijeće.
Do sada je također digitaliziran rad u segmentu poslovanja i praćenja procesa javne nabave kao i u izdavanju e-dozvola u Upravnom tijelu koje je nadležno za izdavanje akata prostornog uređenja. U tijeku je povezivanje na državnu platformu s elektroničkim uslugama za e/m-Potpis i e/m-Pečat, čime će uskoro svi djelatnici gradske uprave dobiti potpisni certifikat.
Također, novost je i besplatna usluga dostave e-uplatnica za komunalnu naknadu i naknadu za uređenje voda kojima se građanima olakšava zaprimanje, te smanjuju troškovi tiska uplatnica i dostave.
U narednoj godini Grad Split će provesti cjelovitu digitalizaciju što će značajno ubrzati radne procese, unaprijediti usluge za građane i podići nivo ekonomičnosti, učinkovitosti i transparentnosti rada Gradske uprave kao javnog servisa.