Društvenim mrežama i online recenzijama šire se brojni komentari nezadovoljnih gostiju koji tvrde da su nakon ostavljene loše ocjene restoranu u Pirovcu doživjeli uvrede od strane samih ugostitelja. Umjesto profesionalne komunikacije i prihvaćanja kritike, odgovori vlasnika često uključuju sarkazam, vrijeđanje i neprimjerene komentare, koji dodatno narušavaju dojam o ugostiteljskom objektu.
"Kao u Njemačkoj, pa čak i više"
Jedan od primjera koji izaziva pažnju javnosti dolazi s platforme Google recenzija. Gosti su ostavili trostruku ocjenu restoranu uz opasku da je hrana obilna i ukusna, ali izrazito skupa – "kao u Njemačkoj, pa čak i više". Iako su pohvalili kvalitetu hrane, cijene su im bile razlog za nižu ocjenu. U recenziji navode:
"Možda bi se moglo razmisliti o dvostrukom sustavu kao u Dubrovniku. Da ovdje jedeš moraš štedjeti cijelu godinu, da bi vlasnik u 3 mjeseca uštedio za cijelu godinu."
Umjesto smirenog i profesionalnog odgovora, vlasnik restorana odgovara sljedećim riječima: "Done nije na vama da dajete recenzije nego da se hvatate molitve, pokore i ljubavi... jer ovo je sve samo od Boga nije... Bog s vama i duhom vašim... ZDS"
Ovakav odgovor izazvao je šok i negodovanje korisnika društvenih mreža. Posebno je upitan i neprimjeren završetak komentara s ustaškim pozdravom "ZDS". Takav oblik komunikacije ne samo da je neprofesionalan, već potencijalno i protuzakonit.
Ovakvi istupi narušavaju ugled destinacije
Ovo nije izolirani slučaj – brojni korisnici navode da se nakon negativnih komentara susreću s vrijeđanjem i ismijavanjem. Većina tih odgovora dolazi neposredno nakon recenzija, što upućuje da iza njih stoji sam vlasnik ili netko blizak objektu.
U trenutku pisanja ovog teksta, iz restorana nisu službeno komentirali situaciju, a također nema reakcije ni od lokalne turističke zajednice.
Gosti i korisnici pozivaju na odgovornost i poštivanje osnovne komunikacijske kulture, dok stručnjaci često upozoravaju da ovakvi istupi narušavaju ugled destinacije i cijelog turističkog sektora.





