''HGK podržava sve manifestacije koje doprinose promociji i razvoju naših članica i gospodarstva u cjelini, a ovaj sajam je tim značajniji jer se održava u razdoblju van glavne turističke sezone te okuplja male i srednje poduzetnike, kojih je u strukturi našeg gospodarstva najviše. Izraženi interes stranaca za luksuznim vjenčanjima u Hrvatskoj, kojem svjedočimo posljednjih godina, otvorio je mogućnost da se kroz organizaciju vjenčanja u većoj mjeri plasiraju kvalitetni hrvatski proizvodi i usluge, a posebno nositelji znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, koje dodjeljuje HGK'', rekao je predsjednik HGK Županijske komore Split, Joze Tomaš, prigodom otvaranja 6. međunarodnog sajma vjenčanja, 25. siječnja u splitskoj Spaladium Areni.
Potporu manifestaciji, kao i naporima na promociji kvalitetnih hrvatskih proizvoda i hrvatskog gospodarstva, pružila je svojim sudjelovanjem i potpredsjednica HGK, Mirjana Čagalj.
Upravo iz navedenih razloga, te kako bi podržala svoje članice - izlagače na sajmu, promovirala djelatnosti povezane s organizacijom vjenčanja te u konačnici jače promovirala Split i Splitsko-dalmatinsku županiju kao destinacije za vjenčanja, ŽK Split je organizirala tematski panel "Hrvatski proizvodi za hrvatska vjenčanja’’, održan nakon svečanog otvaranja sajma.
Panel je moderirala Antonija Bašić iz ŽK Split a sudjelovali su predstavnici djelatnosti zastupljenih u lancu organizacije vjenčanja: Maja Bakotin, vlasnica agencije za organizaciju vjenčanja Weddings in Split, ujedno i korisnica Inkubatora ŽK Split za poduzetnice početnice, Ivana Ljuba iz Hotela Le Meridien Lav, Boris Burić, poznati proizvođač muških tradicionalnih odijela Gena, Dina Bujas Golobić iz Biberona, koji se dugi niz godina bavi izradom slastica i vjenčanih torti te predstavnik proizvođača pršuta, Mijo Žižić iz Badanj Commercea.
Panelisti su se osvrnuli na pojedine aspekte u procesu organizacije vjenčanja kojima se bave, zahtjeve s kojima se susreću, trendove u organizaciji vjenčanja, te posebno činjenicu koliko su u ista uključeni kvalitetni domaći proizvodi i usluge – od svečanih odijela do domaćih vina, pjenušaca, pršuta i slastica, kao i mogućnosti koje hrvatskim poduzetnicima otvara ova propulzivna djelatnost.
Mijo Žižić je istaknuo da kada je pršut u pitanju, kao neizostavni i tradicionalni dio svadbenog menua, potražnja je još uvijek veća od trenutne proizvodnje; Burić, koji je šivao odijela i za neka svjetski poznata imena smatra da jednostavnost, elegancija i duša koja se unosi u posao nikad ne izlaze iz trenda. Maja Bakotin drži da raspolažemo izvrsnim, još uvijek nedovoljno iskorištenim lokacijama za organizacije vjenčanja, poput primjerice muzeja ili kliške tvrđave.
Zajednički je stav da brendiranje proizvoda i usluga znakovima kvalitete stvara neupitnu dodatnu vrijednost a da značaj koji mi tradicionalno pridajemo činu vjenčanja, kao i navedeni interes stranaca za luksuznim vjenčanjima u Hrvatskoj, predstavljaju jedinstvenu priliku da se takvi proizvodi u većoj mjeri promoviraju i plasiraju.
Na kraju panela najavljen je i upućen poziv na jedinstveni nacionalni događaj Noć muzeja, sljedeći petak, 1. veljače, kojemu se po prvi put pridružuje i Županijska komora Split. Tako će posjetitelji Noći muzeja imati priliku u prostorijama Gospodarske komore na Matejuški, u vremenu od 18 do 21 sati, zaviriti u digitalnu budućnost gospodarstva i Komore te se upoznati sa svijetom inovacija splitsko-dalmatinskih tvrtki.