Promet d.o.o. i Hrvatske željeznice u ponedjeljak su premijerno predstavile novu organizaciju integriranog prijevoza putnika od Trogira do Splita.

Cilj Prometa d.o.o. Split i HŽ Putničkog prijevoza je uspostaviti što kvalitetnije veze do centra Splita i obrnuto na relaciji Trogir – Kaštel Stari – Split Predgrađe (Kopilica) – Split.

Uvođenjem dodatnih vlakova do Kaštel Starog uveden je novi integrirani tarifni model. Pojedinačne i papirnate pokazne (pretplatne) karte Prometa d.o.o. Split vrijedit će u vlakovima na relaciji Kaštel Stari – Split i obrnuto, a karte HŽ Putničkog prijevoza vrijedit će u 1., 2. i 3. zoni autobusnog prijevoza na širem splitskom području. Uz prodajna mjesta Prometa d.o.o. Split, karte za 1., 2., 3. i 4. zonu autobusnog prijevoza moći će se kupiti i u željezničkom kolodvoru Split.

Od 7. listopada nova organizacija integriranog prijevoza putnika na širem splitskom području obuhvatila je područje od Splita do Kaštel Starog (željeznički kolodvor), a od danas je proširena i na područje od Kaštel Starog (željeznički kolodvor) do Trogira.

 

Više o ovim novostima rekao je Miroslav Delić, direktor Prometa.

– Ovo je nastavak integriranog prijevoza koji smo do sada imali od aerodroma do splitske trajektne luke u Splitu. To je osobito bilo interesantno gostima, iako smo krenuli tek 15. lipnja tom linijom. Ona je bila najbrži mogući vid prijevoza u ljetnim mjesecima, a praksa je pokazala da se od aerodroma do trajektne luke dolazilo za 35 minuta, što je za vrijeme gužva nezamislivo.

Sada, kada nam intenzitet prometa u zračnoj luci opada, odlučili smo tu liniju produžiti do Trogira da našim korisnicima pružimo mogućnost da brže dođu do Splita. Putovanje ovom linijom trajat će od 55 minuta do jednog sata, a linija broj 37 u najboljim uvjetima vozi minimalno 1 sat i 20 minuta. U slučaju gužvi i znatno duže. Integriranom linijom prvenstveno izbjegavamo gužve na ulazu u Solin i Split, zato linije i polučuju rezultate – kaže Delić.

Ova linija zasad ima po 8 polazaka dnevno iz Trogira i Splita te je usklađenja s vlakovima koji s postaje kreću u točno određeno vrijeme.

– Kada putnici dođu za 20-ak minuta od Trogira do Kaštel Starog, sjedaju u vlak koji kreće već za nekoliko minuta, pa je gubitak vremena minimalan.

Postoji veći broj linija koje je HŽ inače uveo u dogovoru s nama, a oni se odnose na putnike koji putuju vlakom od Kaštel Starog do Splita, nevezano za integrirani prijevoz. Svi ti putnici koji imaju pokazne karte ili karte kupljene u Prometovom autobusu mogu se voziti u vlakovima HŽ-a. To je naš sporazum koji imamo već pola godine ističe Delić.

Naglašava da putnik sam odlučuje hoće li taj dan koristiti Prometovu liniju br. 37 u cijelosti, ili će koristiti integrirani vid prijevoza.

– Linija je predviđena sljedeća dva mjeseca i pratit ćemo interes za njom. Ovisno o tome ćemo planirati ovu vrstu integriranog prijevoza za sljedeću godinu. U svakom slučaju ćemo oko Uskrsa krenuti s prijevozom na liniji aerodrom – Kaštel Stari – Split. Što se tiče integrirane linije, autobusi staju na svim stanicama gdje i inače.

Cijena karte ovisi o tome gdje se putnik ukrca, a od Trogira do Splita karta košta 25 kuna. Cijena ovisi o zonama – zaključuje Delić.

Ako inače koristite Prometovu liniju br. 37, probajte i ovaj način prijevoza i uštedite oko pola sata svog vremena!