U sklopu konferencije za medije svečano su potpisani novi sponzorski ugovori s AB Adrion
nekretnine, Maritim Bašić, Makarska Touristik, Georad, Kingtrade.
Mijo Pašalić zahvalio se svim nazočnima na konferenciji i zaželio sreću u novoj sezoni te puno volje želje i truda u pripremi. Želja je definitivno prvo mjesto što im je za dlaku promaklo prošle godine kada su slavili srebro izgubivši od MNK Olmissum.
Uz pomoć sponzora, medija i igrača Pašalić se nada realizaciji svojih i klupskih želja.
MNK Novo vrijeme osvaja medalje već tri sezone te se iz tog razloga sportski direktor Borislav Boćo Vuković nada da će se dobar niz nastaviti s još boljim rezultatom.
Novo vrijeme u ovu sezonu ulazi u “retuširanom” izdanju: Toni Jelavić povratnik je u klub nakon 6 godina (4 godine Italije i zadnje sezone u Vrgorcu), a Rodrigo najavljena zamjena za Lucasa, koji je iako podložan usporedbama ipak svoj igrač, nešto drugo (U 18, U20, A reprezentativac Brazila).
Kvalitetan futsal za sladokusce - u nadi povratka publike na terene naglašavaju iz MNK Novo Vrijeme.
Trener Teo Strunje komentirao je: rana prošle sezone je bolna, ali želja za finalom je jača. Klub ne skriva svoje ambicije.
Oslanjajući se na igrače nadaju se uspješnoj sezoni i da neće biti više stresova oko korona virusa.
Novost je da od prvog kola kreće stream na fb stranicama kluba, a 2.10. je prva utakmica.
Omiš je glavni konkurent ove sezone, posebno s igračkim pojačanjem bit će definitivno favorit, komentirao je Strunje, također AFCU bi ove godine mogao intenzivno konkurirati.
- Stil se neće mijenjati, jako i agresivno igrat će se od prve minute, bit ćemo atraktivni i u ovoj sezoni jer je to moj stil i stil MNK Novo vrijeme Apfel - nastavlja trener Teo Strunje.
Premijerno je prikazan spot kojim MNK Novo vrijeme apostrofira Makarsku kao hit destinaciju, kako turističku tako i sportsku.
Prošla sezona je završena sa 100 sponzora i donatora čime MNK Novo vrijeme zahvaljuje svima koji su bili prijateljem kluba, a predstavljene su i donatorske iskaznice sa svim pogodnostima.