Pere Eranović priča viceve. Mladi glumac Hrvatskog narodnog kazališta Split uoči prve predstave u kazalištu nakon 11. ožujka tako humorom zaključuje niz od 33 kraća videa raznovrsnih formi i sadržaja kojima su se umjetnici splitskog teatra obraćali svojoj publici tijekom prinudne razdvojenosti. 19. ožujka, na dan kad su proglašene mjere Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o ograničavanju društvenih okupljanja, glazbenici Orkestra HNK Split obratili su nam se glazbom koju su svirali u svojim domovima uz slogan Can’t Stop the Art i pozdrav do što skorijeg viđenja u kazalištu.

U istom su duhu slijedile objave glumaca, plesača, opernih solista i zborista, učesnika radionice dramskog pisanja Marulićevih dana. Labuđe jezero Eve Karpilovske objavljeno je na kazališnim društvenim mrežama kao online premijera, a violist Pavel Kandrusevich u jednom od svoja dva videa predstavio nam se kao skladatelj. Glumci su nam se prigodno obratili povodom Dana kazališta, plesači su na Međunarodni dan plesa uživo održali virtualni zajednički klas otvoren za sve zainteresirane na kazališnoj Facebook stranici, polaznici moderne grupe Baletnog studija podijelili su s nama svoj film.

Glumci su govorili poeziju i lijepu književnost, Elvis Bošnjak vlastitu poeziju. Arijana Čulina humorom je pristupila aktualnim korona-problemima i to kroz formu stand-upa kao i pjevanja duhovitog prepjeva popularne Tijardovićeve arije, dok se dramaturg Jasen Boko prisjetio događaja s jednog od svojih putovanja na koji ga je situacija u kojoj smo se našli podsjetila. Na inicijativu Elvisa Bošnjaka naši su umjetnici u svim svojim porukama pozivali sve nas da se pridružimo humanitarnoj akciji splitskog Crvenog križa za financijsku pomoć najpotrebitijima pogođenim krizom zbog korone. Video-poruke objavljivane su na kazališnoj Facebook stranici i YouTube kanalu, a do brojnih gledatelja širom Hrvatske dolazili su i putem brojnih web-portala i programa televizijskih kuća koji su ih u svojim emisijama prikazivali gledateljima.

Doseg ovih objava na Facebook stranici i gledanja na YouTube kanalu HNK Split bio je veći od od 370 tisuća. Na početku tjedna u kojem ćemo, kao prvi u novim okolnostima, tri puta izvesti komičnu dramu Laponija zahvaljujemo svima koji su sudjelovali u izradi ova 33 video-uratka, svima koji su ih gledali, reagirali i komentirali. Svi oni su svoju ljubav prema kazalištu sjedinili u moto #CantStopArt.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime