"Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica", "Domaćica i programerka", "Domaćica i umjetnica" - neki su od natpisa na izmijenjenim ambalažama Krašove Domaćice, legendarnog keksa koji na ovim prostorima nema ozbiljnu konkurenciju već desetljećima. Na kutijama popularnih keksi sad uz originalan naziv stoje i zanimanja.
Reakcije ne prestaju pljuštati cijeli dan, osobito na društvenim mrežama. Tijekom ponedjeljka su se oglasili iz Kraša te su objasnili da se radi o novoj kampanji Domaćica.
"Nakon brojnih upita javljamo se s više informacija. Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju.
Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna", priopćili su iz Kraša.