U ponedjeljak je održan Prvi CRO LinkedIn MeetUp Split. Cilj okupljanja je bio da se virtualno druženje kontakata povezanih na mreži prebaci u stvarni svijet, osobno upoznaju ljudi s kojima se svakodnevno komunicira, debatira i podržava. Željelo se razmijeniti znanje i iskustvo te omogućiti daljnje umrežavanje, a sve u svrhu što jednostavnijeg i bržeg razvoja svakog pojedinaca, neovisno o branši u kojoj djeluje.
Stotinjak prisutnih i aktivnih korisnika LinkedIna, odnosno sudionika MeetUp-a imalo je priliku poslušati iskusne paneliste, suca i medijatora Srđana Šimca, direktoricu marketinga Radio Dalmacije Maju Lekšić i poduzetnika Jan de Jonga, co-founer-a Webpower Adria. Svatko od njih podijelio je svoje iskustvo, razloge i benefite korištenja LinkedIn mreže.
Srđan Šimac je sudac kojemu je posao svakodnevno rješavati zapetljanje ljudske sudbine na pravedan način. Zalagatelj je rješavanja konflikata mirnim putem, a kao takav ujedno je i višegodišnji predsjednik Hrvatske udruge medijatora.
Na LinkedIn-u je zbog društvene korisnosti. Godine rada s ljudima donijele su mu iskustvo, mudrost i znanje koje želi dijeliti sa širom zajednicom kako bi postala ugodnije mjesto življenja, sa što manje konflikata, a što više razumijevanja i međusobnog uvažavanja.
“Na LinkedInu sam da pomognem, da se družim, educiram te podijelim stečena znanja i iskustva. Kvalitetna, razvojna i pozitivno usmjerena komunikacija temelj je svakog odnosa. Nebitno radi li se o privatnim ili o poslovnim segmentima življenja" – kaže Šimac.
Neki tvrde da se na LinkedIn-u ne treba obraćati nepoznatim ljudima? “Po meni ta izjava nema smisla. Ja se na LinkedIn-u bez zadrške obraćam svima onima koji mi pobude interes sadržajem kao i onima kojima ja pobudio interes, pa mi se obrate. Nijedan odnos se ne može graditi na jednosmjernoj komunikaciji, pa tako ni na LinkedInu. Nije dovoljno kreirati sadržaj i kazati ja sam tu i gledajte me. Potrebno je pokazati da ste tu radi sebe, ali i radi drugih, komentirati, lajkati, dijeliti objave. Komunicirati kako bi se razvijali dobri međuljudski odnosi.”
“Suncokret se okreće svaki dan prema suncu, a mi prema drugim ljudima. Svi smo mi samo ljudi, trebamo povezivanje, ali se moramo otvoriti srcem i razumom da to i realiziramo”, kaže Šimac.
Jan de Jong, co-founer Webpower Adria, Nizozemac, splitski zet, uspješno radi i djeluje u Hrvatskoj. On svojim prisustvom i aktivnostima na Linkedinu razvija društveno korisne projekte. Nadaleko je već poznata uspješno provedena kampanja - Digital Nomad Visa, koja je upravo s Linkedina inicirala izmjenu i nadopunu nekoliko državnih zakona. Pionir je u uvođenju četvero-dnevnog radnog tjedna u svojoj firmi. Zdušno se zalaže da Hrvatska postane održiva poljoprivredna proizvođačka sila. Za mnoge društvene dobrobiti zaslužan je upravo LinkedIn. Mrežu je iskoristio kao odličnu medijsku platformu kako bi iskomunicirao poruke koje je javnost prepoznala i podržala.
“LinkedIn je vrlo pozitivna i optimistična zajednica u Hrvatskoj. Vrlo profesionalna zajednica koja uživa ulagati napor, znanja i iskustva da Hrvatska postane mjesto boljeg i perspektivnijeg življenja. Najvažnije je preispitati sebe, što mi komuniciranjem poruke želimo postići i tko je naša ciljana skupina. Treba znati kada postaviti i kako se ponašati za vrijeme objave. Što to znači? To znači da se treba prilagoditi LinkedIn mreži, odnosno imati određena znanja kako funkcionira njegov algoritam. Prema mom iskustvu najbolje je sadržaj objavljivati ujutro prije ispijanja prve jutarnje kave. Tada su manje, više svi aktivni pratitelji, a pasivni kreatori sadržaja. Obavezo je prvih sat vremana aktivno pratiti i komunicirati jer se tako povećava doseg objave.”
Maja Lekšić, direktorica prodaje i marketinga Radio Dalmacije ima dualnu korist prisustvom i komuniciranjem na LinkedIn mreži. Govorila je o benefitima koje mreže pridonose njoj osobno i poslovanju Radio Dalmacije.
“Radio je neprikosnoveni medij, a mi to načelo neuništivosti prilagođavamo eri digitalne transformacije. Mi na radiju kreiramo sadržaje za slušatelje, ali ih prilagođavamo i društvenim mrežama. Naši slušatelji se identificiraju s objavama koje svakodnevno plasiramo, prate nas i povezuju s našim brandom. Mi smo im tu na usluzi, dajemo različite informacije. Prilagođavamo se i mladim ljudima koji na mrežama više borave. Oni se na taj način povezuju s radijom i postaju naši slušatelji.”
Za razliku od ostalih mreža, LinkedIn joj služi isključivo kao kanal komunikacije prema poslovnim korisnicima za prezentaciju rada. “Vrlo sam zadovoljna interakcijama te smatram kako nam je LinkedIn svima jako pomogao prevladati gap nastao za vrijeme pandemije. Umrežavanje, diskusije i praćenje tržišta preselili su se na LinkedIn, a preko 500.000 korisnika učinili su tu poslovnu zajednicu nezaobilaznim mjestom odakle i ja često crpim inspiraciju, motivaciju i nova znanja. Moj je savjet svima da se potrude kreirati dobar sadržaj jer upravo nas taj sadržaj čini drugačim od drugih.”
Susret je protekao u ugodnom druženju kažu sudionici. “Sretna sam što smo i mi u Splitu imali priliku prisustvovati CRO LinkedIn MeetUP-u”, kazala je Ana Macura, inače aktivna članica na LinkedIn mreži. “Stvorila se jako pozitivna i opuštena atmosfera među ljudima. Ostali smo i nakon formalnog dijela u želji da se bolje upoznamo i povežemo” – kazala je Macura zadovoljno.
CRO Linkedin MeetUP susrete započela je skupina mladih ljudi iz Zagreba s Marinom Mršom, da bi ga nastavili entuzijasti u Rijeci i Zadru, “a evo sad i mi u Splitu – kazala je Marija Pražen jedna od organizatorica. “Hvala panelistima i svim sudionicima, kao i voditeljici Matei Zanić i moderatorici Christy Koor, na što je Anita Palada nadopunjava: “Hvala i svim sponzorima koji su nam omogućili da razveselimo sudionike lijepim poklonima”, a Hrvoje Bogdanović, treći član ovog malog organizacijskog tima kaže da je prezadovoljan odazivom sudionika i porukama panelista.
Vidimo se uskoro! – kratki je zaključak prvog Cro LinkedIn Met Up-a u Splitu.