Kupovina hrane u velikim trgovački lancima odavno je postala lutrija neukusa. Puno puta smo vidjeli prekucane deklaracije, proizvode s isteklim rokom trajanja ili pokvareno meso. Takav slučaj kontaminiranog mesa dogodio se u Vukovaru gdje je kupac kupio u Lidlu odojka. Kupac nije primjećivao ništa sporno u mesu sve dok ga nije otvorio iz pakiranja i zarezao. Tu je i imao što vidjeti. Naime, nakon što je zarezao meso iz njega je počela izlaziti zelena sluzava tekućina neugodnog mirisa. Zaključak je bio da se radi o čiru na mesu, što će se kasnije i potvrditi u odgovoru proizvođača.
https://www.facebook.com/keel22b/videos/o.235078143193455/800514340142960/?type=2&theater
Objava je uzrokovala brojne reakcije u komentarima, a ponajviše brigu zbog mesa koje se prodaje u trgovačkim lancima. Savjet većine je da se kupuje kod domaćih lokalnih proizvođača, pa do ovakvih slučajeva možda ne bi ni dolazilo.
Između ostalih komentara tu je bio je i odgovor Lidla, koji prenosimo u cijelosti:
Poštovani kupci,
Iznimno nam je žao i ispričavamo se zbog nemilog događaja vezano za kupljeno meso u našoj trgovini u Vukovaru.
Zaprimili smo očitovanje našeg dobavljača PPK karlovačka mesna industrija, a koje vam prenosimo:
„Na temelju roka upotrebe odjel osiguranje kvalitete tvrtke PPK izvršilo je kontrolu tehnološkog procesa proizvodnje navedenog proizvoda. Provedena kontrola i uvid u obrasce kontrole procesa proizvodnje pokazuju da su svi ispitani i prekontrolirani parametri sukladni.
Međutim, pregledom videozapisa reklamiranog proizvoda na internetskim stranicama vidljivo je da je riječ o pojavi skrivenog apscesa. Apsces je lokalna gnojna infekcija odnosno upala, poznatija pod nazivom čir, koja predstavlja lokalno nakupljanje gnoja u novostvorenoj šupljini. Nažalost, apsces je skrivena mana koja se nalazi unutar mesa ili mišića pa ga je prilikom obveznog veterinarskog pregleda na liniji klanja teško uočiti ako je smješten duboko u mesu i ako ga se izričito ne probije nožem, a isto je i prilikom klanja, rasjecanja i pakiranja.
Molimo da primite naše žaljenje zbog nezadovoljstva kupca s kupljenim proizvodom.“