Sinoć održana edukativna prezentacija “Moć ekrana - sve komponente digitalnog marketinga” popunila je dvoranu hotela Miramare sudionicima iz različitih djelatnosti i svih dijelova rivijere.
U ime Udruženja obrtnika Makarska, koje je organizator ovog zanimljivog projekta, sudionicima se obratila tajnica udruženja, Sandra Talaja Rusendić koja je istakla da udruženje broji 1403 obrta i da je obrtništvo snažan kotač u gospodarskom razvoju rivijere. „Ovaj broj nije slučajan, omogućuje ga turizam i stoga mi trebamo učiti kako bi bili još profesionalniji i bolji. Ne smijemo sebi dozvoljavati zimsku hibernaciju !“ Prisutnima se obratio predsjednik Udruženja obrtnika Stjepan Slišković , koji je istakao da su „u prezentaciji okupili mlade ljude koji imaju nova, specifična znanja što najbolje dokazuje da obrtništvo na dobrom putu svog razvoja“.
Glorija Matić, vlasnica Be skilled obrta pojasnila je ponašanje najveće potrošačke skupine, „milenijalaca“ koji kupnju ne obavljaju impulzivno već pomno istražuju internetske podatke i drže do iskustva korisnika. Potom smo čuli grafičkog dizajnera Milog Roščić , vlasnika obrta Mr. Laser iz Podgore koji je publici na primjerima redizajniranih logotipa iz svoje radionice, objasnio učinak kombinacije boja, simbola, fonta i logotipa kao vizualnog potpisa tj. identiteta tvrtke.
Otkriće večeri bila je Mila Katavić vlasnica obrta Nota i jedina copywriterica s našeg područja. Sudionici su sa posebnim zanimanjem slušali o potpuno novom zanimanju koje je izraslo iz digitalnih tehnologija a koje se odnosi na pisanje tekstova za web stranice, blogove i druge marketinške materijale. Komercijalno pisanje u prvi plan stavlja klijenta, stvara priču i pozadinu koja pobuđuje interes čitatelja odnosno potrošača i pri tome koristi ključne riječi koje tražilica prepoznaje.
Ante Bebić vl. Digital Storyteller AB svojim je videima izazvao pljesak publike i na najbolji mogućni način pokazao kako fotografija i video kod gledatelja proizvode snažnu želju za proizvodom i iskustvom.
U završnici obrt All in u tandemu Ana Roso i Mateo Perković suvereno je vladao pozornicom i prikazom svoje mobilne aplikacije All in Makarska Riviera i konkretnim primjerima iz prakse povezao sve elemente digitalnog marketinga. Sedam godina iskustva u „mladoj branši“, olakšalo je All in-u da sudionike provede na efikasan način kroz različite modele on-line oglašavanja i pokaže kako web i društvene stranice mogu raditi za nas.
Tim mladih obrtnika pokazao je kako zna svoj posao i potvrdio da na lokalnom tržištu imamo razvijenu uslugu različitih domena digitalne tehnologije i marketinga.
Prezentacija, iako moderirana od različitih prezentatora, bila je vrlo dosljedna u poruci koju su svi čuli: u moru tržišne ponude i ogromnoj količini dostupnih informacija moramo profilirati svoj način, osobnost i autentičnost te iznad svega vjerovati u vlastiti proizvod.
Ovo je iskoristila Sandra Talaja Rusendić koja se u ime Udruženja obrtnika Makarska zahvalila svima jer su odvojili vrijeme za znanje navodeći: „Zapamtite da svi virtualni zapisi dolaze sa žive pozornice terena na kojoj stojimo mi i naš rad. U objavama, fotografijama i blogovima smo mi, ljudi sa fronta. Vjerujte u to što radite i napravite to na najbolji mogući način, svoj način ! Učimo kako to večeras radimo. Sinergija našeg ukupnog rada, naša autentičnost i naša priča stvara brend Makarske rivijere, mi smo za njega odgovorni i mi smo njegovi autori. Zato dajmo ono najbolje od sebe.“
Nakon prezentacije sudionici su nastavili druženje uz prigodan domjenak koji je ujedno bio prilika za razmjenu iskustava i razgovor. Okupljeni obrtnici i poduzetnici bili su jako zadovoljni inicijativom kojom je, pružena prilika da čuju i nauče ono što im je potrebno u poslovanju te iskazali interes za nove projekte širenja znanja.
Udruženje obrtnika Makarska navodi da će ustrajati u namjeri poticanja edukacije članstva te da su u pripremi edukativni programi na nivou cehova, u kojima će i dalje koristiti vlastite izvore znanja iz svoje velike i bogate obrtničke baze.