Peglaju se kartice, troši gotovina – počela su sniženja. Kupuje se sve, od mobitela do nakita. No posljednji podaci pokazuju da više od 60 posto građana Europske unije kupuje putem interneta. Splićanka Franka jedna je od njih.

– Na nekim stranicama su sad sniženja i do 60 posto. Najdraže mi je kad su neka sniženja, stranice pošalju kodove tako da se na sniženje dogodi neko sniženje – priča Franka za Dnevnik.hr.

Ako kupac utvrdi da ih trgovac vara tako da je neposredno prije sniženja stavio više cijene, mogu sve prijaviti inspekciji, kažu u Udruzi potrošača.

– Kao potrošač imate jednaka prava kao da kupujete izvan sniženja. Ukoliko se dogodi nekakav problem s kaputom haljinom ili tehničkim uređajem, vi ste to dužni prijaviti trgovcu i imate odgovornost trgovca dvije godine otkad ste kupili proizvod – objašnjava Dijana Kladar iz Udruge za zaštitu potrošača.

Provjerite uvjete poslovanja i čuvajte račune

Vlado Biljarski iz splitske udruge Potrošač kupcima poručuje da uvijek čuvaju račune i paze na uvjete poslovanja trgovaca.

– To je naročito važno jer u ovakvim situacijama potrošači vrlo često trebaju zamjenu, povrat novca ili reklamaciju proizvoda – kaže Biljarski. Kada je riječ o odgovornosti trgovaca, Biljarski kaže da je obvezno istaknuti redovnu cijenu, ali i onu na sniženju.

– Sniženja mogu trajati najdulje 60 dana, i iako trgovci mogu i nakon isteka tog roka nastaviti prodavati robu po sniženoj cijeni, ali ju ne smiju oglašavati kao sezonsko sniženje – poručuje Biljarski. One koji kupuju putem interneta Biljarski upozorava da kupuju samo od provjerenih trgovaca te jesu li transparentni podaci o trgovini.

Više pročitajte ovdje.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime