Direktor Split Parkinga Marko Bartulić podnio je godišnji izvještaj o poslovanju trgovačkog društva „Split parking“ d.o.o. za prošlu godinu.

U raspravi se javio MOST-ov Josip Markotić koji smatra da se tvrtka nije morala zaduživati zbog kupnje novih bicikla jer su se, kako tvrdi, ta sredstva mogla osigurati EU projektima.

Na kraju je poslao jaku političku poruku.
- Ako je istina da se planira promjena svih direktora gradskih tvrtki osim Split Parkinga,
onda Puljak i administracija ozbiljno dovode u pitanje našu podršku i povjerenje koje smo im dali - kazao je Markotić.
Puljak: Bez komentara
Spomenimo da smo za komentar ove izjave MOST-ovog vijećnika upitali gradonačelnika Ivicu Puljka, no rekao je da nema komentara.
Stanišić: Ivošević je još kao aktivist reklamirao Split parking
Da se planira Bartulićev ostanak misli i HGS-ov Igor Stanišić.
- Sve što ste rekli, uglavnom se slažem. Iako je monopolist, ova tvrtka također je gubitaš. Nema sumnje da će biti tako kako ste rekli. Dok je Ivošević bio aktivist, reklamirao je bicikle i Split parking.

Predsjednik Gradskog vijeća počeo je nešto govoriti na ovu temu pa je brzo podvio rep. Ne treba gubiti vrijeme na ovo izvješće jer se zna kako će završiti - kazao je Stanišić.
Na ova i druga pitanja odgovorio je Bartulić.
- Što se tiče bicikla, priča počinje u srpnju 2019. kada Grad Split dobiva 4 postaje i 20-ak bicikla. Pokazuje se problem tko će upravljati sustavom. Bila je potreba da Split parking sudjeluje s još 4 postaje. Kako smo odmah vidjeli interes za biciklima, osobito električnim, isti sustav smo pojačali za dodatni kontingent te smo dobili 12 postaja i 80 bicikla. Potom bilježimo stalno povećavanje interesa. Kada je postaja bicikle dostupna građanima, onda građani biraju bicikle za prijevozno sredstvo. Bicikl je bolje sredstvo protiv gužvi nego gradnja garaža. Tome se okreću zapadni gradovi.
"Planirani prihodi od bicikla 2,5 milijuna kuna"
Od uvođenja novog sustava s 51 postajom i 280 bicikla, broj korisnika je sada na 40 tisuća. Prihod od najmova (5 do 10 kuna) je u prosjeku 150 do 170 tisuća kuna mjesečno. Imamo 2000 pretplata godišnje, košta 200 kuna. Nedavno smo potpisali ugovor za reklamiranje u iznosu 360 tisuća kuna. Po projekcijama, prihod bi mogao biti 2 do 2 i pol milijuna kuna.
Ono što vidite kao problem, da to može ići iz europskih fondova, jučer smo imali sastanak da ide projekt iz ITU-a u iznosu od 13 milijuna kuna i koji se oko 85 posto financira iz EU fondova. Ovaj projekt ne bi bio uspješan da nema dostupnost na svakom mjestu. Grad Šibenik je tražio naše iskustvo.
Tvrtka se odrekla toplog obroka 7 mjeseci i dali smo donaciju za respiratore i KBC Split. Donirali smo 600 tisuća kuna - kazao je, među ostalim, Bartulić.
Ivošević: Stanišiću, imaš strah od bicikla
- Ne znam odakle mu ideja da sam ja nešto službeno reklamirao, to nema veze s istinom. Ja sam podržao i neke akcije vašeg vijećnika Ante Zoričića kao i druge koje su bile društveno korisne. Mislim da imate strah od bicikla, tu u blizini ima jedna pa ću vam ja pojasniti kako aplikacija funkcionira, a i zdravo je rekreirati se - kazao je Ivošević. Za izvještaj je bilo 20, 4 je bilo protiv i troje suzdržanih.

Ovako je izgledalo glasovanje:



