Razmjeri ekonomske krize uzrokovane koronavirusom, prema tvrdnjama stručnjaka, bit će nesagledivi. Zabrana rada tijekom karantene brojne je tvrtke već odvela u propast, no dugoročne posljedice, kroz zatvaranje kompanija i enorman porast broja nezaposlenih, tek će izbiti na vidjelo.
Kako bi barem simbolično pokušala ublažiti učinke krize, društvena mreža Instagram nedavno je svojim korisnicima omogućila promoviranje malih proizvođača, poput uzgajivača voća i povrća ili pak restorana, dizajnera i kafića. Riječ je o opciji pod nazivom Support Small, a može se uključiti putem naljepnica dostupnih u Storiesima.
Male tvrtke promovirane ovim putem od strane osoba koje kao korisnik pratite na Instagramu, nalazit će se na početnom zaslonu, među ikonama za Storyje.
Cilj ove mogućnosti je omogućiti malim proizvođačima doseg do većeg broja korisnika, kao i povezanost sa postojećim klijentima. Čim ih netko od korisnika Instagrama spomene koristeći ovu mogućnost, oni će to moći podijeliti u svom Storyju.