Čitatelji Dalmacije Danas tijekom utorka su nam se javili s problemima na koje su naišli putem prijave preko aplikacije OTP m-token, koji traju kako navode još od prošlog tjedna.
"Znači od petka se ne mogu prijaviti na m-token aplikaciju OTP banke. Pokušao sam riješiti telefonski, otišao u poslovnicu, pa opet telefonski i ništa. Deinstalirali smo aplikaciju dva puta, postavili nove šifre tri puta, ali i dalje ne reagira. Rekli su mi da je problem generalni na razini cijele banke, nekome radi, nekome ne, a ja od petka ne mogu ništa", frustrirano će naš čitatelj.
Iz OTP banke su nam rekli da su upoznati s ovim problemom, ističući da je razlog tome ažuriranje aplikacije s ciljem poboljšanja pristupačnosti klijentima.
"Ažuriranje će trajati sedam dana, no naglašavaju da će klijentima biti omogućen alternativni pristup bez ikakve naknade", kazali su nam te dodaju da za sada imaju evidentirano samo tri klijenta koji imaju problema s aplikacijom m-token.
Iz banke su ponudili rješenje
Zatim su istaknuli rješenje.
"Dolaskom u najbližu poslovnicu omogućit ćemo im drugi način prijave dok se ne riješi navedeni problem", govore nam iz OTP banke.
Uz to, pozivaju sve klijente koji se suoče s istim problemom da se jave u poslovnicu kako bi im se pružila alternativa prijave dok tehnički problem ne bude riješen.





