•  
  •  

Nakon nastupa na Beowineu i Wine Styleu u Beogradu, 13 hrvatskih vinarija Medea, Kutjevo, Vinoplod – vinarija Šibenik, Zigante, PZ Vrbnik, Iločki podrumi, Stina vino, Degrassi, Dingač Skaramuča, Plavac Mali DNZ, Feravino te Pjenušci Peršurić, u organizaciji HGK, prezentirali su svoje etikete i na drugom Novosadskom salonu vina koji se održava 12. i 13. travnja.

– Nastavak je ovo naših nastojanja da pozicioniramo Hrvatsku na vinskoj karti svijeta, što vinarima u konačnici daje jak vjetar u leđa. Aktivnosti su ove godine pojačano usmjerene prema tržištu Srbije jer smo iskoristili dva faktora, prvi da su naša vina izuzetno cijenjena u Srbiji i drugi da Srbija nije u EU, što nam je omogućilo korištenje sredstva iz EU fonda namijenjenih promociji na tržištima trećih zemalja – rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević.

Naime, nastup je vinarima HGK sufinancirala novcem iz Vinske omotnice . Riječ je o nastavku projekta Promocija hrvatskih vina na tržištu Srbije u 2019. u vrijednosti od milijun kuna, a 80 posto se financira novcem iz EU fonda.

Da je Srbija plodno tržište za vinsku branšu pokazuje i rast izvoza. U 2018. smo izvezli vina u vrijednosti 16 milijuna eura, od čega u Srbiju 938 tisuća 799 eura, što je u usporedbi s 2017. povećanje za 35 posto.

Vina vinarije Vinoplod Šibenik samo su jedan od primjera koja, zahvaljujući projektu, polako stječu respektabilan ugled na tržištu Srbije.

– Prije nismo bili fokusirani na ovo tržište, no zahvaljujući aktivnostima u sklopu projekta, ovih dana smo u pregovorima s nekoliko potencijalnih distributerima oko eventualnog izvoza – potvrdio je komercijalni direktor Vinoploda Šibenika Ivica Piližota.

Novosadski salon vina

U sklopu boravka u Novom Sadu, vinarije su se predstavile i na promotivnoj vinskoj večeri. Prezentacija se održala u petak, u restoranu Zak, pod vodstvom vinskog stručnjaka Igora Lukovića.

Inače, ovo je treći nastup na tržištu Srbije u sklopu ovog projekta, a planira se još i stručno-medijsko putovanje Dalmaciju, kako bi se mediji, vinski stručnjaci te distributeri ove zemlje bolje upoznali s vinarijama, vinima i mjestom s kojeg vino dolazi.

Podsjetimo, Hrvatska gospodarska komora okupila je sve proizvođače vina pod krovni brend “Vina Croatia – Vina Mosaica” upravo s ciljem povećanja prepoznatljivost i pozicioniranja Hrvatske na vinsku kartu svijeta, kao zemlje koja pruža raznolika i visoko kvalitetna vina.



  •  
  •  

Komentiraj

Napišite komentar

* Obvezno potvrditi GDPR

*

Slažem se

Upišite svoje ime