Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na sajmu turizma New York Times Travel Show, koji se održava u New Yorku od 24. do 26. siječnja. Sajam je obišao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a od hrvatskih subjekata svoju ponudu u New Yorku predstavljaju i turističke zajednice grada Zagreba, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Zadarske i Ličko-senjske županije.

Predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu u New Yorku od strateškog je značaja posebice ako znamo da američko tržište za Hrvatsku predstavlja jedno od najvažnijih dalekih tržišta s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Nastavak letenja American Airlinesa na relaciji Philadelphia – Dubrovnik dodatno će potaknuti turistički promet iz SAD-a u ovoj godini, a krajnji cilj na kojem intenzivno radimo je jače zračno povezivanje SAD-a i Hrvatske“ poručio je direktor Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili 655 tisuća dolazaka i više od 1,8 milijuna noćenja američkih turista što predstavlja godišnji rast prometa od 12 posto.

Tijekom boravka u New Yorku direktor Staničić susreo se s predstavnicima Travel Show Marketing Group, kompanije koja se specijalizirala kao neovisni organizator događanja, a turističke subjekte, kupce i prodavače okupljaju na forumima koje organiziraju diljem svijeta. Tema sastanka odnosila se na mogućnost hrvatskog domaćinstva Travel Agent Foruma u 2021. godini kada bi, procjenjuje se, forum okupio 90 europskih dobavljača i turističkih partnera te oko 150 turističkih agencija iz SAD-a.

Ovogodišnji nastup na New York Times Travel Showu potvrdio je popularnost Hrvatske kao vodeće rastuće destinacije za Amerikance te najavio još jednu uspješnu godinu s dvoznamenkastim rastom dolazaka i noćenja iz SAD-a. Hrvatska je uistinu jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, a u prilog tome govore rezultati istraživanja tržišta i najave bukinga glavnih turističkih udruženja kao što su USTOA,  Virtuoso, Signature Travel Network i Travel Leaders Group te brojni članci u vodećim američkim medijima poput The New York Times, Los Angeles Times, National Geographic, Financial Times, Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, USA Today“, izjavila je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.

Sastanak je održan i s predstavnicima platforme i mobilne aplikacije TravPRO MOBILE, prve takve vrste na tržištu koja povezuje mobilno učenje i prodaju. Radi se o programu obuke agenata i prodajnog savjetovanja, a koji je osmišljen kako bi pomogao agentima u još učinkovitijoj prodaji destinacija. Trenutno pružaju usluge za više od 60.000 profesionalnih putničkih savjetnika iz SAD-a, a suradnju ostvaruju i s vodećom B2B putničkom agencijom u Kini, Dragon Trail Interactive.

Inače, kao glavni trendovi u putovanju Amerikanaca u prošloj godini su multi generacijsko putovanje, otkrivanje novih destinacija i autentičnih iskustava „Live Like A Local“ iskustvo, „transformacijsko“ putovanje, odgovorni turizam, aktivni turizam te krstarenja. Amerikanci u Hrvatskoj posebno vole posjete prirodnim i kulturnim atrakcijama s naglaskom na UNESCO lokalitete, nautički turizam, aktivni odmor te posebno posjete lokacijama gdje je snimana poznata HBO serija Game of Thrones, ali i eno-gastronomska iskustva. Najviše posjećuju Dubrovnik, Split i Zagreb.



New York Times Travel Show obiđe više od 35 tisuća posjetitelja koji razgledavaju ponudu više od 700 izlagača iz 175 zemalja svijeta što ovaj sajam čini najvećim turističkim sajmom u Sjevernoj Americi.