Drugo izdanje Mjeseca gastronomije trajalo je više od mjesec i pol dana, a Splićani i njihovi gosti mogli su uživati u "Štorijama o' spize, slatkega, pive i vina".
U suradnji s Turističkom zajednicom grada Splita, brojni ugostitelji, glazbenici, domaći proizvođači hrane i vina te predstavnici Turističkih zajednica drugih dalmatinskih gradova, prezentirali su najbolje iz naše bogate eno gastronomske ponude.
"Nakon još jedne uspješne turističke sezone, željeli smo našim građanima, koji naporno rade kako bi zajedno ostvarili vrhunske turističke rezultate, zahvaliti na trudu. Zahvaljujem se i svima uključenima u projekt kojim smo dali podršku i našim ugostiteljima, kroz manifestaciju 20 dana splitskih restorana, što je polučila odličan odaziv", poručila je direktorica Turističke zajednice Grada Splita, Alijana Vukšić.
Sinoć je u Muzeju hrvatskih arheoloških spomenika, kao posljednja manifestacija Mjeseca gastronomije, otvoren Grand Gourmet 2023, festival i međunarodno natjecanje konobara, barista, barmena i restorana. Od srijede do petka, u Le Meridian Lav hotelu, ponovno će se održati natjecanja i popratni programi za promociju ugostiteljskih zanimanja, destinacije te sustavno unaprjeđenje turističke ponude.
"Glavni cilj nam je promocija i edukacija djelatnika u ugostiteljstvu te usavršavanje njihovih znanja i vještina. Grand Gourmetom nastojimo odgovoriti izazovima turističke sezone koja je pred nama, navaljujemo nove trendove te stvaramo prilike koje možemo iskoristiti da budemo još bolji i uspješniji. Donosimo i nova znanja natjecateljima, koja će nam tijekom festivala predstaviti vrhunski profesionalci ugostiteljskih zanimanja", rekla je na svečanosti otvaranja organizatorica Alma Harašić Bremec.
Od izvrsnih koncerata, preko delicija dalmatinske Zagore i susjednih gradova na prepunoj Peškariji do promotivnih cijena za Splićane u nekima od najboljih gradskih restorana ili vrhunskih vinskih edukacija, drugi Mjesec gastronomije opravdao je očekivanja, ali i visoko postavio ljestvicu za treće izdanje sljedeće godine.
Pokazalo se, još jednom, kako se sinergijom javnog i privatnog sektora, odnosno svih dionika u turizmu, može ostvariti i naizgled nemoguće – vraćanje života u centar grada nakon vrhunca sezone.





