Europe Direct Split organizirao je ‘Smart Corner Splitsko-dalmatinske županije’ u Dvorcu Vitturi u Kaštel Lukšiću.
Tema ovogodišnjeg Smart Cornera bila je ‘pričanje Ulice’ dr.sc. Romane Lekić, prof.v.š. Edward Bernays University college.
Što su novi trendovi, tko su novi turisti, koje su se promjene dogodile u post-korona periodu? Što je sve potrebno da u periodu koji nas očekuje stvaramo i njegujemo poticajno okruženje za razvoj održivog, odgovornog, visokokvalitetnog i smart turizma, samo su neka od pitanja na koje su sudionici dobili odgovore.
U drugom dijelu kroz primjere dobre prakse sudionici će su se interaktivno i kreativno uključili i povezali u storytelling i osjetili su ‘ekonomiju doživljaja’.
Evo kako su organizatori najavili ovaj događaj.
Je li u pitanju je digitalizacija?
- Da, uvijek je u pitanju digitalizacija što se tiče sadašnje i buduće priče. Radi se o novom događanju koje priređuje javna ustanova RERA i EUROPE DIRECT CENTAR. Radi se o događaju ‘Smart Corner Splitsko-dalmatinske županije’ koji će se održati 24. svibnja i 26. svibnja u Dvorcu Vitturi u Kaštel Lukšiću, a zamjena je za prethodni gospodarski forum kojeg smo imali.
Ovi događaji održat će se preko web platforme ZOOM-a jer želimo da što više ljudi sudjeluje. Tema ovogodišnjeg Smart Cornera je ‘pričanje Ulice’ dr.sc. Romane Lekić.
Za dva tjedna ćemo imati predavače koji će kroz cijeli tjedan odnosno 5 dana pričati priču iz subjektivnog viđenja. To su sve proizvodi u smislu turizma novog interesa kojeg želimo ponuditi našim gostima.
Crljenak je vrlo važan u promociji?
- Crljenak je najpoznatiji Kaštelanin. Mi ćemo ljudima ispričati sve naše priče o Miljenku i Dobrili kroz priču o Crljenku.