Ribe, školjke, raci… samo ne prstaci – slogan je Gastro ribarnica Brač, maloprodajnog odjela firme Centaurus. U čak desetak vlastitih ribarnica u regiji, čije su lokacije dobro poznate i dostupne velikom broju kupaca, svakodnevno osiguravaju bogatu ponudu svježe ribe, ali i smrznutih, sušenih, dimljenih, slanih i mariniranih proizvoda ribarstva, uključujući i mnoge delikatese.

Logični slijed širenja poslovanja lanca maloprodaje “morskih proizvoda” bilo je otvaranje Gastro odjela koji na dnevnoj bazi nudi pripremu gotovih jela pri kojoj se teži kvaliteti namirnica. Prema dnevnome ulovu priprema jela izvodi se na primamljiv i inovativan način.

Slane, marinirane, te dimljene proizvode ribarstva na tržištu plasiraju kroz vlastiti brand „Gastro ribarnice Brač“, koji je postao sinonim za kvalitetu.

Uz sve navedeno u Gastro ribarnicama Brač možete kupiti probranu ponudu vina, delikatesa te svježeg voća i povrća koju nabavljaju suradnjom s vrhunskim OPG proizvođačima iz naše regije.

Kako su braća Toni i Ivo Bartulović došli na ideju pokretanja Gastro ribarnica Brač, je li se ikada dogodila situacija da nabava svježih morskih proizvoda “šteka” te što ih je naučila pandemija pogledajte u novom videu Dvi-tri riči.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime