Iako i ptice na grani već znaju tko su influenceri i čime se bave, tek je nedavno jedan prijedlog suradnje influencerice i restorana odjeknuo izazvavši značajniju reakciju javnosti.

Krenulo se prozivati influencere i njihov način rada, omalovažavati isti te pozivati na bojkot angažmana kako bi se tu „oportunističku modernu generaciju“ naučilo definiciji rada.

Treba li udarati po osobama koje fotografiju fažola s kobasicama prosipaju među mase s oznakom gdje su isti pojeli ili je i to posao kao svaki drugi, komentirala je naša gošća u novom videu Dvi-tri riči.

Katarina Smolić nalazi se u dvostrukoj poziciji te smo iz tog razloga i odlučili razgovarati s njom kako bi nam prokomentirala događaj čija se jeka još čuje u medijima.

Katasplakata naziv je na Instagramu pod kojim se krije Katarina Smolić, mlada perspektivna modna dizajnerica i stilistica koja je ujedno i brand ambasador različitim firmama. Ono što je zanimljivo je činjenica da Katasplakata posjeduje 40 pari tenisica koje su rezultat suradnji s brendovima upravo kroz kompenzacije.

Kako komentira situaciju u kojoj influencerica pokušava “udžabariti” ručak, koliko je pratitelja dovoljno da bi priča o kompenzaciji imala smisla te misli li da joj je prijateljstvo s pjevačicom Žanamari pomoglo u gradnji svog profila na Instagramu pogledajte u novom videu.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime