Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

ČUVAJTE SE NEVOLJA Ovo su problemi koje najviše muče vozače, a mogli bi vas skupo koštati

Obratite pozornost
D.D. / Foto: Pixabay28. veljače 2024. 08:43
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Održavanje automobila može izgledati kao ozbiljan posao, ali ako to ne učinite na vrijeme, moglo bi vas skupo koštati, a li se pokazati i opasnim, piše N1.

Naravno, nisu svi vozači i stručnjaci i automehaničari pa se mnogi kad ugledaju ili čuju nešto sumnjivo obraćaju – Googleu. Stranica CarMoney je stoga istražila koji su to najčešće pretraživani upiti koji se tiču za održavanje automobila, a koji mogu uzrokovati nesreću ako ne reagirate na vrijeme.

1. Nizak tlak u gumama

“Kakav bi trebao biti tlak u gumama?” pretražuje se 36.000 puta godišnje u Velikoj Britaniji. Nizak tlak u gumama je opasan jer može izazvati puknuće gume. Pri malim brzinama to može biti opasno, ali ako se vozite velikom brzinom na autocesti kada dođe do kvara na gumama, to može biti i kobno.

Redovito provjeravajte tlak u gumama i budite svjesni koji je optimalni tlak kako biste smanjili rizik od pucanja gume. Informacije o tlaku možete najčešće pronaći na unutarnjoj stranici šasije kod vozačevih vrata ili na poklopcu goriva.

2. Profil gume

Postoji 20.400 pretraga godišnje za “kako provjeriti gazni sloj gume”. Nizak profil gume smatra se opasnim. Gume s niskim slojem, ili ćelave gume, znače da je prianjanje vašeg automobila znatno smanjeno. U mokrim uvjetima, vaš bi automobil mogao proklizati čak i s malom količinom vode na cesti.

U Hrvatskoj bi profil gume trebao bi biti veći od 1,6 mm za ljetne gume, odnosno 4 mm za zimske gume, a gazni sloj možete provjeriti korištenjem kovanica. Vožnja s gumama koje ne zadovoljavaju zakonske standarde također može rezultirati kaznom do 130 eura.

3. Neispravni brisači

Čist pogled kroz vjetrobransko staklo nevjerojatno je važan tijekom vožnje. Čak i mali problem s učinkovitošću brisača vjetrobrana, osobito u teškim uvjetima vožnje, može znatno utjecati na vaše vrijeme reakcije i uzrokovati nesreću.

Čak 5.400 vozača godišnje traži “kako promijeniti brisače vjetrobrana”. Hrvatska policija ne kažnjava loše brisače, ali ako smatraju da vaša stakla nisu propisano očišćena riskirate kaznu od 130 eura.

4. Niska razina ulja

Ulje u motoru neophodno je za rad automobila. Ako nemate dovoljno ulja, moguće je da će se motor ugasiti i jednostavno prestati raditi. To se može dogoditi bez obzira gdje se nalazite ili koliko brzo vozite, što može biti opasno.

Ako se poput 1.200 pretraga godišnje pitate “koliko često trebam mijenjati ulje?” odgovor uvelike ovisi o intervalu izmjene ulja vašeg automobila. A samu razinu ulja možete provjeriti i sami.

5. Ogrebotine na vjetrobranskom staklu

Ključno je probleme rješavati prije nego što postanu opasni. Ogrebotine na vjetrobranskom staklu automobila mogu se činiti bezopasnima, osobito ako nisu u vašem vidnom polju, ali mogu lako popucati i postati puno veće.

“Kako ukloniti ogrebotine s vjetrobranskog stakla” ima 1.200 pretraga godišnje i to s dobrim razlogom jer male ogrebotine na vjetrobranskom staklu možete popraviti relativno jeftino, dok ne postanu veće.

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
2
Nice
0
What?
1
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Sutra se igra utakmica visokog rizika, policija izdala niz upozorenja - evo kako se navijači Hajduka moraju ponašati
14
min
Sutra se igra utakmica visokog rizika, policija izdala niz upozorenja - evo kako se navijači Hajduka moraju ponašati
Sveti Nikola dolazi u Božićno selo Gornji Dolac!
30
min
Sveti Nikola dolazi u Božićno selo Gornji Dolac!
Drugi dan konferencije Sigurnost povijesnih gradova: naglasak  na korporativnoj sigurnosti, kritičnoj infrastrukturi i zaštiti luka
39
min
Drugi dan konferencije Sigurnost povijesnih gradova: naglasak na korporativnoj sigurnosti, kritičnoj infrastrukturi i zaštiti luka
Sjećanje na Zdravku Krstulović: 22 godine bez najveće splitske glumice
51
min
Sjećanje na Zdravku Krstulović: 22 godine bez najveće splitske glumice
U ponedjeljak kreću radovi u jednoj solinskoj ulici, pogledajte kako će se prometovati
1
sat
U ponedjeljak kreću radovi u jednoj solinskoj ulici, pogledajte kako će se prometovati
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Radujte se, narodi. Gotovo je s kišom, sljedećih deset dana bez hladnoće, bez oborina, bez vjetra
    Radujte se, narodi. Gotovo je s kišom, sljedećih deset dana bez hladnoće, bez oborina, bez vjetra
    5. prosinca 2025. 01:34
  • Sin političarke iz Dalmacije pretukao oca, htio je da mu prepiše dio kuće
    Sin političarke iz Dalmacije pretukao oca, htio je da mu prepiše dio kuće
    5. prosinca 2025. 14:19
  • Ovo je presudno za buću brzu cestu prema Omišu: Osigurana sredstva za dovršetak ključne dionice brze ceste Mravince–TTTS
    Ovo je presudno za buću brzu cestu prema Omišu: Osigurana sredstva za dovršetak ključne dionice brze ceste Mravince–TTTS
    5. prosinca 2025. 01:49
  • 'Procurila' nezgodna fotografija suca za derbi Hajduk-Dinamo: Navijači zabrinuti zbog moguće pristranosti
    'Procurila' nezgodna fotografija suca za derbi Hajduk-Dinamo: Navijači zabrinuti zbog moguće pristranosti
    4. prosinca 2025. 18:31
  • Anka Đikić o ozlijeđenom policajcu: "Spasio me od prijetnji, i toj osobi je htio pomoći"
    Anka Đikić o ozlijeđenom policajcu: "Spasio me od prijetnji, i toj osobi je htio pomoći"
    4. prosinca 2025. 21:16
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.