Kako nam se požalilo nekoliko čitatelja tijekom ponedjeljka, teleoperater Telemach im je tijekom ponedjeljka poslijepodne ili čak tijekom večernjih sati isključio svoje usluge i to na temelju - nepostojećeg duga.
U ovom slučaju imamo informacije da se radi o isključenju usluga za pravne osobe poput tvrtki ili čak škola!
Prema zasad dostupnim informacijama, problem se javio zbog prelaska na novi sustav koji je implementiran još u siječnju. Pojedine pravne osobe počele su dobivati upozorenja na neplaćeni dug, iako on ne postoji!
"Naravno da smo prilikom prvih naznaka nepravilnosti odmah zvali teleoperatera, a dobili bi informaciju da se radi o greški i da zanemarimo takvu obavijest. Kako je obavijest ponovno stigla, ponovno nam je rečeno da je zanemarimo. I onda danas predvečer šok - nestalo je usluge. Jednostavno smo šokirani jer ovime trpimo veliku štetu", kazao nam je predstavnik tvrtke iz splitskog zaleđa.
Upit smo tijekom večeri poslali Telemachu Hrvatska, a odgovor ćemo objaviti po primitku.