Krunoslav Capak, ravnatelj HZJZ-a i član HDZ-a, upravo je dodijelio posao reklamiranja cijepljenja na društvenim mrežama HZJZ-a tvrtki Biance Matković, bivše potpredsjednice vlade te članice HDZ-a koja otvoreno hvali Stožer i premijera.
Prije desetak dana, dakle u vrijeme kada je već započelo otkrivanje uglednika koji su preko veze uspijevali zgrabiti doze cjepiva protiv koronavirusa, a cijela je nacija slušala o krizi u opskrbi s cjepivom, odnosno da ga nema ni za sve one koji su na redu za cijepljenje po službeno objavljenom hodogramu, a kamoli za sve one koji bi se htjeli cijepiti, Hrvatski zavod za javno zdravstvo je objavio tzv. pozivni natječaj za promociju projekta "Misli na druge, cijepi se" na društvenim mrežama HZJZ-a na rok od šest mjeseci, objavio je Net.hr.
Bez javnog natječaja
Vrijednost pozivnog natječaja je bila 195 tisuća kuna, taman da bude manje od 200 tisuća te da sukladno Zakonu o javnoj nabavi ne mora ići na javni natječaj preko službenih stranica javne nabave gdje se ponude dostavljaju online te se i otvaraju javno – i kontrola procesa je, unatoč stalnim sumnjama i u nabave po tom modelu, ipak nešto veća.
Ovako je pozivni natječaj ostao manje-više u krugu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Naveden je iznos, zainteresirani su upućeni na već definirani dokument o kampanji "Misli na druge, cijepi se", ali je navedeno da se traži i "kreativni koncept kampanje".
12. veljače ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak potpisao je dokument u kojem je odabrana ponuda tvrtke Media front d.o.o. upravo zato što je imala najbolji "kreativni koncept kampanje", dakle, ono nešto što je ovisilo o subjektivnoj procjeni članova komisije, zaposlenika HZJZ-a koji su unatoč svim obavezama oko koronakrize našli vremena razmatrati kreativna rješenja za reklamiranje kampanje na društvenim platformama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.