Turistička zajednica općine Selca jutros je u suradnji s općinom Selca organizirala akciju čišćenja pod nazivom “Za čišći Jadran” kako bi podsjetila na važnost brige o morskome okolišu i ekosustavu otoka Brača.

Luku Sumartin zajednički je čistilo 30-ak volontera, među kojima su se ronioci pobrinuli za podmorje luke, a obalni pojas dužine 300 metara čistili su organizatori u suradnji s mještanima.

– Bračka luka Sumartin zbog svojega je zemljopisnog položaja i važnosti pomorske veze najistočnijega dijela otoka s kopnom tijekom ljeta opterećena uplovljavanjima brojnih trajekata, brodova, jedrilica i brodica koje sa sobom neizbježno donose velike količine otpada ugrožavajući morski život i narušavajući čistoću i ljepotu Jadrana. To nas je ponukalo na to da pokrenemo ovu akciju čišćenja kako bismo pomogli očuvati more i plažu kao naše najveće prirodno blago. Akcijom želimo podići svijest o važnosti odgovornoga društvenog ponašanja i jačanja ekološke svijesti među građanima, posebno među najmlađima – izjavila je koordinatorica akcije Nikolina Tonšić iz Turističke zajednice općine Selca.

Akcija čišćenja, za koju je Coca-Cola u Hrvatskoj osigurala svu potrebnu opremu, održana je u sklopu njezina društvenoodgovornoga projekta “Od izvora do mora”. Projekt je usmjeren na čuvanje područja uz hrvatske vode – rijeke, jezera i obale Jadranskoga mora. U suradnji s nevladinim udrugama i institucijama potiču se i podržavaju akcije čišćenja obala te se podiže svijest građana o važnosti odgovornoga odlaganja ambalaže i čuvanja okoliša.

– Problem onečišćenja okoliša jedan je od najvećih s kojima se svijet danas suočava, stoga i mi u Coca-Coli neprestano tražimo nove načine za očuvanje prirodnih bogatstava i doprinos čistoći okoliša. Akcije čišćenja dio su naših napora kojima se nadamo pridonijeti manjemu zagađenju hrvatskih obala, mora, rijeka i jezera ambalažnim otpadom. Drago nam je da su i Bračani prepoznali potrebu da se aktivno uključe u rješavanje problema onečišćenja. Projekt Od izvora do mora ujedno prati Coca-Colinu svjetsku kampanju Svijet bez otpada, kojom je tvrtka javno obznanila cilj da do 2030. za svaku prodanu bocu ili limenku svojega napitka bilo gdje u svijetu osigura povrat kako bi se one oporabile i mogle ponovno iskoristiti – istaknula je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC za poslovnu jedinicu Adria.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime