ZALANDO JE STIGAO U HRVATSKU! Osim najvećeg modnog asortimana na tržištu, evo što još nude

Širenje Zalanda na hrvatsko tržište predstavlja i dodatne mogućnosti za rast postojećih, ali i novih  modnih brendova

Zalando, vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, stigla je i u Hrvatsku. Osim najvećeg modnog asortimana na tržištu, Zalando kupcima nudi i razne pogodnosti prilikom dostave, povrata i plaćanja robe. Od danas, kupci će moći birati između 300 000 proizvoda od 1400 najtraženijih svjetskih brendova kao što su Lindex, Topshop, Next, ali i premium brendova kao što je Vivienne Westwood, od kojih su mnogi po prvi put dostupni na hrvatskom tržištu.


Besplatna dostava i besplatan povrat u roku od 30 dana nakon kupnje te korisnička podrška prije i poslije kupnje, i to na hrvatskom jeziku samo su dio Zalando iskustva koji modnu garderobu donosi u vaš dom. Zahvaljujući suradnji s Hrvatskom poštom, kupci će svoje pakete dobiti u roku od 3 do 5 dana, ovisno o opciji koju odaberu. Dostava i povrat mogući su na kućnoj adresi, u više od tisuću ureda Hrvatske pošte ili korištenjem jednog od 150 paketomata u cijeloj državi. Također, moći će odabrati opcije plaćanja koje im najviše odgovaraju, korištenjem kreditnih i debitnih kartica do plaćanja unaprijed, ili pouzećem.

– Jako smo uzbuđeni i ovim putem želimo iskazati dobrodošlicu u naš Zalando svijet svim kupcima u Hrvatskoj. Želja nam je pružiti najuzbudljiviji izbor modnih brendova, a istovremeno ponuditi i praktične savjete kako bismo bili polazišna točka i prvi sinonim za modu, kazala je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu.

Širenje Zalanda na hrvatsko tržište predstavlja i dodatne mogućnosti za rast postojećih, ali i novih  modnih brendova. Hrvatski proizvođači imat će mogućnost postati dijelom Zalandovog partnerskog programa Zalando’s Partner Program te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje, kojih je trenutno oko 42 milijuna.

Zalando podržava rast i razvoj lokalne modne industrije te potiče njihovo širenje na svjetsko tržište, a pritom služi i kao nadopuna te podrška postojećim digitalnim strategijama lokalnih brendova. Također, postojeći partneri brendova koji već posluju u inozemstvu putem platforme Zalando moći će se povezati s milijunima potencijalnih novih kupaca i započeti izgradnju snažnih partnerskih odnosa.

Tijekom sljedećih nekoliko tjedana, Zalando će pokrenuti kampanje u suradnji s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi na relevantan i pristupačan način stupio u kontakt s novim korisnicima.


Od danas Zalando je dostupan u Estoniji I Latviji, a planirano je širenje i na Mađarsku i Rumunjsku u 2022. godini.

O ZALANDO



Zalando (https://corporate.zalando.com) je vodeća europska online platforma za modu i lifestyle, osnovana 2008. godine u Berlinu, a koristi je više od 42 milijuna aktivnih korisnika u 23 europskih zemalja. Online modna destinacija za inspiraciju, inovativnost i interakciju s korisnicima nudi široki asortiman odjeće, obuće, modnih dodataka i proizvoda za ljepotu. Modni asortiman predvode vodeći svjetski modni brendovi, ali i lokalni brendovi koji su postali dio Zalanda. Kao vodeća europska modna tehnološka tvrtka velike napore ulažu u prilagodbu digitalnih rješenja za svoje korisnike, partnere i sve važne dionike koji su dio Zalando priče. Vizija Zalanda je postati polazišna točka za modu i održiva te društveno odgovorna platforma s neto pozitivnim utjecajem na društvo i planetu.

Moja reakcija na članak je...
Vau
3
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
1
Grrr
0
Molim?
1

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime