S relacije Split – Županja stiže nam jedna lijepa Božićna priča, unatoč 'trudu' Hrvatske pošte čiji su djelatnici cijelu gestu doslovno razbili u komadiće...
Naša čitateljica iz Splita bavi se prodajom ribljih proizvoda što i oglašava na društvenim mrežama, posebno važnim kanalom u vremenima korone. Pa ju je tako kontaktirala žena iz Županje, koja je htjela kupiti nekoliko tegli za svog bolesnog sina. 'Sin joj boluje od rijetke genetske bolesti, a gotovo da jedino jede riblje proizvode', doznajemo na splitskoj strani ove veze, pa je iz Splita krenuo paket ribljih proizvoda, koje je naša čitateljica odlučila pokloniti teško bolesnom dječaku. Inćuni su bili u staklenim teglama, dobro omotani i zaštićeni, a između njih je stavila slatkiše i grickalice poput Smokija kako bi cijeli paket bio što sigurniji. Sadržaj je bio više nego dobro zamotan, kaže nam čitateljica, a na kutiji je napisala 'Lomljivo' i 'Pazi'. Paket je predala u poštanskom uredu u Splitu.
I paket je doista stigao u Županju, fotografije je poslala majka bolesnog dječaka... Veći dio staklenih tegli je bio porazbijan!
- Iako su iz Hrvatske pošte upropastili jednu lijepu gestu, moj sin je bio presretan kad je vidio što mu je stiglo od tete iz Splita - komentirala je majka bolesnog dječaka.
Ako je i postojao nekakav 'misterij' kako je sadržaj paketa stigao u Županju u takvom stanju, sve se razjasnilo gotovo slučajno kada je naša čitateljica vidjela kako ispred istog tog poštanskog ureda u Splitu odakle je koji dan ranije poslala riblje proizvode za bolesnog dječaka, 'tretiraju' iduće pošiljke... Svaki komentar je zapravo suvišan.
Videozapis koji nam je čitateljica poslala govori više od tisuću riječi. Pogledajte.
Slične situacije
Posebno valja istaknuti slične metode poslovanja HP, dakle državne tvrtke. Pa je tako druga naša čitateljica, u poodmakloj trudnoći zbog koje ne napušta kuću, naručila proizvod te posebno platila 'dostavu na vrata'. Naravno, suprug je idućih dana donio obavijest iz poštanskog sandučića. Kako ne može šetati, a pozivom je provjerila kako suprug ne može predignuti paket ostavljen u Hercegovačkoj, postala je žrtvom klasičnog reketa – morala je platiti dodatnih 12 kuna za ponovnu dostavu na adresu!
Treći slučaj je pak slanje pošiljke kroz uslugu 'Paket 24' koja se nudi na Internet stranicama Hrvatske pošte. Za 39 kuna, nakon što se 'poklikaju' sve opcije pri web narudžbi, poštar dolazi na vrata i preuzima paket. Ali ne! Dođe na vrata tek treći dan od dogovorenog datuma prikupa, ali naplati dodatno još deset kuna... iako je sve već plaćeno... Svi akteri ovih priča su inače poznati redakciji, stvarne su osobe, a sigurni smo kako sličnih primjera ima 'mali milijun'.