Prije točno tri godine završilo je sedmo izdanje festivala ULTRA Europe. Zabilježeno kao najuspješnije izdanje do
tada. Nakon toga uslijedila je pandemija, s puno nepoznanica i bez ikakvih garancija kada će i da će povratak
velikih događanja uopće biti moguć.
Nije bilo nimalo lako odlučiti nastaviti gurati ovaj mega projekt, ali organizatori festivala, tvrtka MPG Live, na čelu s Joeom Bašićem, unatoč svim negativnim pokazateljima, odlučili su vjerovati i dalje te vratiti festival u Split i Splićanima.
Brod Avangard, usidren u trajektnoj luci Split, danas je okupio brojne partnere i prijatelje festivala ULTRA Europe, koji će se održati od 8. do 10. srpnja u gradu podno Marjana. A potom od 11. do 14. srpnja zaljubljenici elektronske glazbe nastaviti će zabavu na Braču, Hvaru i Visu.
Hrvatska je spremna za više od 150 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta
Osmo izdanje festivala, pokazat će svijetu da Hrvatska zna i može postavljati trendove u industriji zabave, da ima najljepše lokacije u svijetu i da je spremna za više od 150 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta.
Dvije godine pauze su bile preduge za sve obožavatelje festivala, ali nisu nimalo utjecale na sve ono
što predstavlja u svijetu i u Hrvatskoj. Od danas je poznat i raspored izvođača po danima, a najavljeni su i
Countdown To ULTRA Europe partyji, koji predstavljaju pravo glazbeno i plesno zagrijavanje za sve ono što
posjetitelje uskoro očekuje.
"Jako sam sretan jer se nakon tri godine ponovno vraćamo na veliku scenu. Ultra Europe se vraća još veći i jači nego ikada. Očekujemo najveći broj posjetitelja do sada i vjerujemo da će Ultra Europe biti najveći spektakl do sad viđen na ovim prostorima", kazao je Joe Bašić.
Istaknuo je Joe Bašić da je Ultra Europe svjetski spektakl. Već sada mogu potvrditi da u Split dolaze gosti iz 140 zemalja.
"Očekujemo više od šest tisuća VIP gostiju, jedno od najvećih VIP invenata u svijetu. Samo jedan primjer, već sada imamo u najavi 73 privatna aviona. Gosti stižu iz Singapura, Las Vegasa, Miamija, Los Angeles. Hrvatska je od 8. do 10. srpnja destinacija za cijeli svijet. Nadam se da ćemo svi zajedno plesati u Parku Mladeži u srpnju", dodaje.
Ultra Europe ima planove rasti u budućnosti.
"Mi smo tek 70 posto našeg cilja postigli. Svi pokazatelji su umjereni prema tome da imamo još veći interes za Ultru i da možemo očekivati još veće brojeve 2023. i 2024. godine", rekao je Joe Bašić.
Američko izdanje festivala ULTRA ima oko 3000 VIP gostiju, dok hrvatsko čak 6000
Kako festival nije samo glazbeno već i destinacijsko putovanje dalmatinskim otocima, organizatori su angažirali dvije mega jahte koje će ići na Brač, Hvar i Vis, a dodatno, potvrđen je dolazak još 6 mega jahti, VVIP gostiju, koji će pratiti festival kroz svih sedam dana. Samo za usporedbu, američko izdanje festivala ULTRA ima oko 3000 VIP gostiju, dok hrvatsko čak 6000, čime se svrstava među vodeće u svijetu, potvrdio je Alek El-Kazal, voditelj projekta ULTRA Europe.
"Vlada Republike Hrvatske, Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica daju snažnu potporu ovom projektu, a 2018. godine, zaključkom Vlade, ovaj je projekt je prepoznat kao jedan od strateških projekata nacionalnog turizma. Ovakvi mega događaji koji mijenjaju i afirmiraju destinaciju i predstavljaju je svijetu na jedan drugačiji način, kao destinaciju koja je posebna, specijalizirana i izvaredna za mega spektakle“, izjavio je Tonči Glavina, državni tajnik Ministarstva turizma i sporta te dodao:
"Studija koja je izrađena na podacima festivala iz 2017. godine, je pokazala da je ULTRA tada imala snažni
doprinos na ukupni hrvatski BDP, od 0,08 posto, odnosno da je generirala gotovo 600 milijuna kuna bruto domaćeg proizvoda. Marketinška vrijednost festivala procijenjena je na 25 milijuna eura, zbog čega će Vlada i u budućnosti značajno poticati i podržavati ovaj projekt, dodao je Tonči Glavina.
Stipe Čogelja, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije, istaknuo je da su sve službe spremne kao i prethodnih godina te da je ULTRA Europe pravi vjesnik ljeta te visoke turističke sezone, a činjenica da su brojke još bolje i još veće, rezultat su zajedničke vizije i odlične suradnje.
Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije, potvrdio je kako je festival napravio nemjerljivu promociju kompletne županije i da vjeruje kako će ova godina biti jako posebna. Istaknuo je i da će Turistička zajednica stajati čvrsto uz festival i naredih godina i da će ga pratiti u njegovom razvoju.
Alijana Vukšić, direktorica TZ Split, istaknula je da je festival prava prilika da se uz dobar marketing, napravi i dobar financijski efekt, a kako je turizam multidiscipilinaran, utjecat će na cijelo gospodarstvo, ne samo Splita već i cijele Splitsko-dalmatinske županije.
Upućen je srdačan poziv svim posjetiteljima da su dobrodošli, da se osjećaju ugodno i sigurno u Splitu, ali i da vode računa o gradu jer je pod zaštitom UNESCA, što zaslužuje puno poštovanje svakog njegovog posjetitelja.
Park Mladeži bit će i ove godine potpuno spreman, s još većim brojem WC-a te video nadzorom, kako bi
cjelokupno iskustvo za posjetitelje bilo još bolje, što je potvrdio Gordon Cerjan, ravnatelj javne ustanove Športski objekti Split.
https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/335200051946240