Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije organizirala je koordinacijski sastanak u sklopu kojeg je direktor HTZ-a Kristjan Staničić predstavio novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje od 2023. do 2027. godine.
Na sastanku je bilo riječi i o dosadašnjem tijeku turističke godine s naglaskom na ostvarene rezultate turističkog prometa te o planiranim promotivnim aktivnostima na emitivnim tržištima do kraja godine.
"Unatoč činjenici da ulazimo u špicu sezone moramo promišljati o budućnosti, dakle o pripremi iduće turističke godine.
Obilježili smo odlične turističke rezultate u prvih šest mjeseci. Ostvarili smo rast i dolazaka i noćenja, bilo je nekih oscilacija u lipnju, ali na kraju je lipanj bio i više nego uspješan. Na tragu ovih optimističnih rezultata, uz jednu stabilnost na ključnim emitivnim tržištima ulazimo polako u glavnu turističku sezonu", kazao je uvodno.
Ministar će posjetiti i Ultra music festival: "Zanimaju me neki detalji oko same organizacije"
Osvrnuo se i na najuzbudljiviji glazbeni vikend sezone, festival ULTRA Europe koji se ponovno sprema u obaranje novih rekorda posjećenosti, a Ultranauti u Split stižu iz više od 140 zemalja svijeta. ULTRA Europe prvo će obasjati splitski Park Mladeži, od 7. do 9. srpnja 2023., a nakon toga svoj put nastavlja kroz Destination koncept na hrvatskim otocima – Braču, Hvaru i Visu.
"Ovdje u Splitu započinje najveći glazbeni festival u ovom dijelu Europe, jedna od najvećih manifestacija u Hrvatskoj, ULTRA. Vjerujem da će se svi naši turisti koji su i zbog toga došli, ali i svi ostali, lijepo provesti ovih dana i ovih tjedana u Splitu i SDŽ, naravno i u Hrvatskoj", kazao je direktor Staničić te dodao kako će i on posjetiti festival.
"Bit ću večeras na ULTRI. Zanimaju me neki detalji oko same organizacije i bit će mi zadovoljstvo danas vidjeti kako Ultra funkcionira i uživo".
Na pitanje o odlasku ULTRE is Splita odnosno produljenju ugovora da ostane kazuje kako je sve na organizatorima iako je njegova želja da ULTRA ostane.
"Mislim da je ULTRA uvelike promijenila sliku Splita i SDŽ, u jednom dijelu, rekao bih i hrvatskog turizma. Dala je snažan doprinos turističkim rezultatima, prije svega onoj financijskoj komponenti. Mislim da je SPlit razvio i određeni turistički imidž na turističkom tržištu i vjerujem da će organizatori procijeniti i donijeti najbolju odluku što se tiče nastavka ULTRE u Splitu odnosno u Hrvatskoj.
Ja bih želio da ostane tu jer ULTRA ima veliki utjecaj na brendiranje Hrvatske kao turističke zemlje, tu dolaze ljudi iz cijeloga svijeta, ne samo iz Europe, nego iz dalekih tržišta što onda ima implikacije i na buduće dolaske odnosno mnogi ljudi se s ULTRE kasnije vrate kao turisti koji dođu na odmor i to ne samo u ljetnim mjesecima nego kroz čitavu godinu", kazao je Staničić.
ULTRA festival komentirala je i Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
"Ultra je donijela puno toga dobroga Splitu koji je postao značajna destinacija na svjetskoj mapi turizma. Za Split svi znaju i u Split žele doći. Znači ima puno dobroga, a koliko god neke slike izgledaju ružne i nikome se ne sviđaju, ipak nemamo nekih dramatičnih događaja poput kriminalnih radnji koje bi značajno ugrozile našu destinaciju. Mi smo prije svega jedna sigurna i stabilna destinacija, a pojedini slučajevi vjerujem da će se u suradnji komunalnoj i turističkoj izaći tome na kraj", rekla je.




