Iz Pokreta otoka su obavijestili da zapošljavaju administrator/icu na određeno vrijeme.
Rad u motivirajućem timu mladih ljudi iz cijele države te suradnja s brojnim organizacijama, tvrtkama, institucijama i građanima koji omogućavaju učenje, rast i razvoj u području za koje Administrator/ica iskaže posebno zanimanje.
ODGOVORNOSTI I DUŽNOSTI
- administracija (pisanje zapisnika, online administracija)
- baza članova, koordinacija i administracija
- koordinacija aktivnosti udruge - menadžment volontera i volonterskih aktivnosti
- praćenje usklađenosti aktivnosti udruge i GDPR pravila - organizacija sastanaka radnih skupina
- sudjelovanje na sastancima
- sudjelovanje u pisanju projekata i prijavi na natječaje
- sudjelovanje u pripremi izvještaja
- praćenje natječaja za financiranje
- suradnja s ostalim članovima radnih skupina
- podrška pri online komunikaciji s članovima
- komunikacija s drugim dionicima i tijelima javne uprave
- sudjelovanje u radionicama/edukacijama
- ostali zadaci po nalogu poslodavca
PODACI O UVJETIMA RADNOG ODNOSA
Probni rad: 3 mjeseca
Vrijeme rada: 8h dnevno, godišnji odmor 20 dana
Vrsta ugovora: na određeno vrijeme: 1 godina
Lokacija: rad od kuće / Split / rad na terenu po potrebi
Početak zasnivanja radnog odnosa: 01. - 10. studenog 2020. godine
DODATNE POGODNOSTI
– osigurano mentorstvo
– mogućnost prilagodbe radnog vremena
– rad od kuće
– po potrebi terenski rad s pokrivenim troškovima
– mobilni uređaj i laptop osiguravamo po potrebi
– mogućnost educiranja i napredovanja
ZNANJE, VJEŠTINE I POŽELJNE OSOBINE
Za posao administratora/ice potrebno je biti organizirana, analitična, visoko motivirana, fleksibilna i odlučna osoba željna učenja. Jedna od najvažnijih osobina je sposobnost samostalne organizacije radnog vremena, online rada s ostalim članovima tima, taktičnost i održavanje dobrih profesionalnih odnosa sa suradnicima. Administrator mora biti organizirana i odgovorna osoba koja u svakom trenutku prati aktivnosti i njihovo izvršavanje sukladno unaprijed dogovorenom planu te daje prijedloge za učinkovitiju provedbu istih.
UVJETI ZASNIVANJA RADNOG ODNOSA
– osigurani uvjeti za online rad od kuće (WiFi)
– digitalne vještine (Google drive, MS office, MS word)
- poznavanje rada udruge
– poznavanje osnova administrativnog upravljanja
– organizacijske i komunikacijske vještine
– spremnost na preuzimanje odgovornosti
– kreativnost
– motiviranost i samoinicijativnost
POŽELJNO, ALI NIJE UVJET
– iskustvo vođenja web stranice i/ili društvenih mreža
– prethodno volontiranje
Prednost imaju kandidati sa stalnim prebivalištem na otoku u Splitsko dalmatinskoj županiji. Prednost otočana sa područja Splitsko dalmatinske županije ističemo zbog logističkih i operativnih razloga te lakše koordinacije s ostalim članovima tima.
NAČIN PRIJAVE I POSTUPAK SELEKCIJE
Svoje prijave, koje moraju sadržavati motivacijsko pismo i CV (Europass format), pošaljite na valentina.stambuk@islandmovement.eu s naslovom “Posao_Ime i Prezime” do 11. listopada 2020. najkasnije do 23:59.
S osobama koje uđu u uži krug izbora obavit će se online intervjui u razdoblju od 19. - 27. listopada, a po potrebi i fizički sastanak neposredno prije zapošljavanja.
Za više informacija obratite se na gore navedenu e-mail adresu.