Iz Pokreta otoka su obavijestili da zapošljavaju administrator/icu na određeno vrijeme.

Rad u motivirajućem timu mladih ljudi iz cijele države te suradnja s brojnim organizacijama, tvrtkama, institucijama i građanima koji omogućavaju učenje, rast i razvoj u području za koje Administrator/ica iskaže posebno zanimanje.

ODGOVORNOSTI I DUŽNOSTI

– administracija (pisanje zapisnika, online administracija)
– baza članova, koordinacija i administracija
– koordinacija aktivnosti udruge – menadžment volontera i volonterskih aktivnosti
– praćenje usklađenosti aktivnosti udruge i GDPR pravila – organizacija sastanaka radnih skupina
– sudjelovanje na sastancima
– sudjelovanje u pisanju projekata i prijavi na natječaje
– sudjelovanje u pripremi izvještaja
– praćenje natječaja za financiranje
– suradnja s ostalim članovima radnih skupina
– podrška pri online komunikaciji s članovima
– komunikacija s drugim dionicima i tijelima javne uprave
– sudjelovanje u radionicama/edukacijama
– ostali zadaci po nalogu poslodavca

PODACI O UVJETIMA RADNOG ODNOSA

Probni rad: 3 mjeseca
Vrijeme rada: 8h dnevno, godišnji odmor 20 dana
Vrsta ugovora: na određeno vrijeme: 1 godina
Lokacija: rad od kuće / Split / rad na terenu po potrebi
Početak zasnivanja radnog odnosa: 01. – 10. studenog 2020. godine



DODATNE POGODNOSTI

– osigurano mentorstvo
– mogućnost prilagodbe radnog vremena
– rad od kuće
– po potrebi terenski rad s pokrivenim troškovima
– mobilni uređaj i laptop osiguravamo po potrebi
– mogućnost educiranja i napredovanja

ZNANJE, VJEŠTINE I POŽELJNE OSOBINE

Za posao administratora/ice potrebno je biti organizirana, analitična, visoko motivirana, fleksibilna i odlučna osoba željna učenja. Jedna od najvažnijih osobina je sposobnost samostalne organizacije radnog vremena, online rada s ostalim članovima tima, taktičnost i održavanje dobrih profesionalnih odnosa sa suradnicima. Administrator mora biti organizirana i odgovorna osoba koja u svakom trenutku prati aktivnosti i njihovo izvršavanje sukladno unaprijed dogovorenom planu te daje prijedloge za učinkovitiju provedbu istih.

UVJETI ZASNIVANJA RADNOG ODNOSA

– osigurani uvjeti za online rad od kuće (WiFi)
– digitalne vještine (Google drive, MS office, MS word)
– poznavanje rada udruge
– poznavanje osnova administrativnog upravljanja
– organizacijske i komunikacijske vještine
– spremnost na preuzimanje odgovornosti
– kreativnost
– motiviranost i samoinicijativnost

POŽELJNO, ALI NIJE UVJET

– iskustvo vođenja web stranice i/ili društvenih mreža
– prethodno volontiranje

Prednost imaju kandidati sa stalnim prebivalištem na otoku u Splitsko dalmatinskoj županiji. Prednost otočana sa područja Splitsko dalmatinske županije ističemo zbog logističkih i operativnih razloga te lakše koordinacije s ostalim članovima tima.

NAČIN PRIJAVE I POSTUPAK SELEKCIJE

Svoje prijave, koje moraju sadržavati motivacijsko pismo i CV (Europass format), pošaljite na valentina.stambuk@islandmovement.eu s naslovom “Posao_Ime i Prezime” do 11. listopada 2020. najkasnije do 23:59.

S osobama koje uđu u uži krug izbora obavit će se online intervjui u razdoblju od 19. – 27. listopada, a po potrebi i fizički sastanak neposredno prije zapošljavanja.
Za više informacija obratite se na gore navedenu e-mail adresu.

 


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime