Nakon što je objavljeno da se Facebook vraća starom izdanju, odnosno da će se na news feedu opet prednost dati objavama prijatelja umjesto oglasima, dionice Facebooka su pale za gotovo pet posto.
Forbes je izračunao da će ovaj potez Marka Zuckerberga koštati 3.3 milijarde dolara, što je oko 4,4 posto njegovog ukupnog osobnog bogatstva, piše The Independent.
- Jedan od naših područja fokusa u 2018. je da osiguramo da je vrijeme provedeno na Facebooku vrijeme koje je dobro provedeno.
Izgradili smo Facebook kako bismo pomogli ljudima da ostanu povezani i kako bismo nas zbližili s ljudima koji su nam bitni. Zato smo uvijek stavljali prijatelje i obitelj u jezgru tog iskustva. Istraživanje pokazuje da jačanje naših odnosa jača našu dobrobit i sreću. Ali u posljednje vrijeme dobili smo povratne informacije od naše zajednice da javni sadržaj - objave tvrtki, brendova i medija - zagušuje osobne trenutke koji nas vode da se više povežemo jedni s drugima. - napisao je Zuckerberg u četvrtak.
[fb_pe url="https://www.facebook.com/zuck/posts/10104413015393571" bottom="30"]
Iz Facebooka kažu da je promjena dugoročno isplativa, jer žele da korisnici vide one objave koje ih zanimaju, umjesto da budu zatrpani oglasima i vijestima. Postoje teorije da Facebook na ovaj način želi potknuti korisnike daobjavljuju više osobnih informacija, što zapravo podiže vrijednost Facebooka.