"Srbija za mlade" nevladina je organizacija koja ima svoje Facebook i Instagram stranice na društvenim mrežama, a kako stoji u opisu na njihovim stranicama, riječ je o timu "mladih ljudi, budućih ekonomista, dizajnera, menadžera, filologa i drugih stručnjaka", koji se okupio oko zajedničke ideje: "da naprave iskorak ka drugačijoj percepciji Srbije kao dinamične, atraktivne i izazovne zemlje".
Kao izazovna i atraktivna lokacija u srpskom turizmu navedena je ni manje ni više nego - Hrvatska, piše Direktno.hr.
Točnije, izvor Cetine koji je postao naširoko poznat upravo zahvaljujući impresivnim fotografijama koje se šire društvenim mrežama. Ovo je još jedna u nizu činjenica koje pokazuju kako Srbi, pa očito ni mlade generacije, nisu odustali od velikosrpske ideje i prisvajanja tuđeg teritorija, očito ne prihvaćajući činjenicu da je izvor Cetine, bio i jest u srcu Dalmatinske zagore, u srcu Hrvatske.
"Srbija za mlade" je organizacija za "omladinski turizam", a kako navode, želja im je da pruže "mogućnost svim mladim sanjarima da otkriju, istraže i zavole duhovne i materijalne vrijednosti Srbije i tako uhvate svaki svoj dan dajući mu smisao". To bi bilo sasvim u redu, međutim, 'problemčić' u njihovoj promociji Srbije za mlade je taj što svojataju prirodne ljepote, kulturnu tradiciju i turističke destinacije u Hrvatskoj.
"Rijeka Cetina izvire na sjeverozapadnim obroncima Dinare i poznata je kao najduža rijeka u Dalmaciji. Ovo vruće se zove i Vruće vruće ili Glavaš. Točna dubina Glavaša nije poznata, a ronioci su je istraživali do 115 metara dubine. Rezervirajte svoju omiljenu ljetnu avanturu kod nas!", stoji u objavi koju prate hashtagovi #srbija #srbija🇷🇸 #instagramsrbija.