Split Tech City za ožujak priprema mnoštvo edukativnog sadržaja vezanog za digitalni marketing. Predavanja i radionice bit će namijenjeni studentima i početnicima, kao i iskusnim profesionalcima.
Digitalni marketing je proces koji koristi digitalne kanale kako bi se približio publici koja je online s ciljem da im predstavi i promovira usluge, proizvode ili brend. Nazivaju ga zanimanjem budućnosti, ali i sadašnjosti.
“Neke od tema koje ćemo obraditi su optimizacija tražilica (SEO), Google Ads, strategija digitalnih medija i korištenje TikTok-a za širenje poslovanja”, kazali su organizatori.
Ciklus edukacija počinje već ovog tjedna, i to učenjem o pisanju prodajnog teksta (eng. copywriting).
Besplatno predavanje “Sve što znam o copyju naučio sam iz loših primjera” održat će 3.3. (četvrtak) u 18 sati u coworking prostoru The Works (Spinčićeva 2b) Nebojša Grbačić i Nenad Vukušić, stručnjaci iz zagrebačkih tvrtki.
Oni će kroz interaktivno izlaganje, na primjerima iz svog i iskustva publike, govoriti o
tekstovima koji na donose duplo više zarade nego lijep izgled internetskih stranica.
“Pokušat ćemo u razgovoru s vama popraviti što se može ili vam makar dati savjet na što biste trebali pripaziti”, najavili su Grbačić i Vukušić.
Svi detalji nalaze se na www.split-techcity.com i na njihovim profilima na društvenim mrežama.





