Vodovod i kanalizacija danas je predstavila korisnički portal 'Moj ViK Split'.
Na mrežnim stranicama su osnovali portal za sve pravne i fizičke osobe, korisnike usluga Vodovoda i kanalizacije, na području četiri grada i deset općina. Web portal i aplikacija dio su mobilne i web platforme Smart City Grada Splita, a izrađeni su u sklopu procesa informatizacije i digitalizacije ViK-a kojom su unaprijeđeni odnosi s potrošačima, ostvarene značajne uštede u poslovanju i ubrzani brojni radni procesi (jednostavna i javna nabava, metodologija upravljanja projektima, zahtjevi za prekovremene sate, putni nalozi te aplikacije za evidenciju radnog vremena, za pravne poslove - CaseBlue, za ručne terminale, za ovjeravanje računa - eOvjera, za radne naloge, za vodne redare, za praćenje automobila, za komunikaciju s kupcima, GIS i KOM - Billing sustav).
"Ovo će omogućiti brži uvid u potrošnju i ubrzanje plaćanja računa. Digitalizacija će građanima omogućiti bolju i transparentniju uslugu. Ovo je dio projekta Smart City te će sve usluge Grada u konačnici biti dostupne digitalno. Nadam se da ćemo postati najbolji grad u Hrvatskoj po pitanju digitalizacije. Čestitam vam na uspjehu i nadam se da će i druge tvrtke slijediti ovaj primjer", kazao je danas gradonačelnik grada Splita Ivica Puljak.
Direktor Vodovoda i kanalizacije Tomislav Šuta kazao je da je ovaj portal od velike važnosti za korisnike.
"Korisnički portal Moj ViK je od velike važnosti za naše korisnike, a to je područje 10 gradova i općina sa skoro 300.000 stanovnika. Ono što je za nas bilo najbitnije u strategiji do 2030. je zadovoljstvo potrošača i digitalizacija. Vodovod je išao u dva smjera, od interne digitalizacije gdje smo napravili ubrzanje radnih procesa. Time smo dobili ubrzanje poslovanja, rezanje troškova i zadovoljstvo potrošača.
Iskorak su radni nalozi, više nema papira i svaki radnik mobitelom može zaprimiti radni nalog koji se povezuje s aplikacijom za praćenje automobila. GIS je sustav kojim smo prikazali svoju cijelu infrastrukturu ali i registar nekretnina. Prije nismo ni znali što imamo od nekretnina, a sada smo utkali put k rješavanju imovinsko-pravnih odnosa.
Ovaj portal bit će u sklopu Smart City Splita, a građanima sve postaje transparentno i jednostavno dostupno. Želimo još uvesti digitalno mjerenje potrošnje vode da i ono bude u realnom vremenu. Pilot projekt je dao rezultate i u budućnosti planiramo ići u tom smjeru", kazao je Šuta.
"Korisnik se jednostavno registrira na portalu, nakon toga se logira te se mogu pratiti potrošna mjesta. Može vidjeti podatke poput nepodmirenih računa, filtrirati svako potrošačko mjesto, svaki račun se može downloadati. Koristeći internet bankarstvo može skenirati barcode. Novost je plaćanje računa bez naknade. To znači da korisnik u sekundi, dvije može platiti račun. Stanje se odmah vidi i dug nije isti. Korisnik može plaćati više računa odjednom, može pratiti potrošnju, koliko je kubika potrošio kroz godinu dana", istaknula je Marijana Podrug na konferenciji te je nastavila:
"Uskoro će biti mogućnost usporedbe zadnjeg mjeseca s prethodnima. Kasnije ćemo implementirati mogućnost promjene načina dostave..." zaključila je na kraju Marijana Podrug.





