Na redakcijski email (info@dalmacijadanas.hr) javio nam se putnik koji je opisao muke koje otočani svakog dana prolaze pokušavajući stići na kopno ili s kopna na otok. Više od neorganiziranosti linija nacionalnog brodara, neugodno ga je iznenadilo ponašanje posade prema putnicima. Evo kako opisuje svoje iskustvo na liniji Split - Supetar.
- Godinama se u ljetnim mjesecima ponavlja ista priča da nema vremena za ukrcaj/iskrcaj putnika i vozila, ali ove godine je posebno izražena neorganiziranost pri koordinaciji trajektnih linija.
Trajekt iz Splita s polaskom u 14:15, dolazi u Supetar u 15:10, planirano isplovljavanje je u 15:30, 20 minuta nije dovoljno za iskrcaj i ukrcaj putnika te trajekt isplovljava u 15:45 (15 razumljivog kašnjenja). Nečijom odlukom taj isti trajekt treba isploviti u 16:45 prema Supetru, što je svima sa zdravom logikom vidljivo da je nemoguće jer je tek u 16:45 stigao u Split. Trajekt napokon isplovljava u 17:25 što je kašnjenje od 40 minuta. Znamo da je na trajektu bilo puno otočana i gostiju koji nemaju vlastiti prijevoz te ovisne o autobusnim linijama na otoku na koje su možda zakasnili - piše čitatelj.
"Zašto vodite dijete sa sobom?"
Kaže da kašnjenje trajekta još i može razumjeti, ali da ganajviše smeta ponašanje brodske posade.
- Ispred trajekta gomila ljudi čeka na ukrcaj, posada čeka da se zadnji automobil iskrca kako bi započeli s ukrcajem ljudi. Gospođa s malim djetetom (ne starijim od 6 mjeseci) u naručju moli posadu da je puste unutra da ne stoji s djetetom na užarenom asfaltu veza 24, na što joj član posade odgovara "pa šta ga vodite sa sobom" kao da je dijete komad prtljage koje možete ostaviti gdje god želite.
Zar najveća državna brodarska tvrtka, koja se dobrim dijelom financira iz državnog proračuna, u srcu sezone nema na raspolaganju još jedan trajekt koji može preuzeti jedno isplovljavanje te smanjiti sramotu osobe zadužene za izradu rasporeda vožnje? - pita se čitatelj.