Cesta zvana čežnja, nema boljeg opisa nikad dosanjane brze ceste od Splita do Omiša. Prometno najzagušenija cesta je upravo magistrala između ova dva grada, a vrhunac problema događa se u ljetnim mjesecima kada zbog priljeva turista u nekim danima Omiš gotovo biva cestovno odsječen od ostatka svijeta.
Dok su gradovi poput Rijeke i Zadra davno riješili prometnu infrastrukturu šire gradske okolice, Split je i dalje u velikim problemima. Za 2020. je najavljen početak radova buduće ceste Mravince - TTTS, a upravo bi se ta cesta trebala nastaviti na buduću cestu prema Omišu koja će nedaleko od TTTS-a premostiti rijeku Žrnovnicu, a onda se popeti na južne padine brda Perun.
Nemoguće je na jedno mjesto prikupiti sva obećanja političara na ovu temu, a nema sumnje da će na to biti tema i nadolazećih parlamentarnih i lokalnih izbora.
Marijana Puljak, šefica stranke Pametno, prisjetila se obećanja koja su krasila naslovnice novina zadnjih desetljeća, vezano uz izgradnju brze ceste Split - Omiš. Jedna od tih najava bila je da će cesta biti puštena u promet 2020....
"Spremite se, ove godine će biti gotova Omiška obilaznica" - napisala je sarkastično Puljak uz priložene screenshotove novinskih naslova.