PROMETNI PROJEKT STOLJEĆA U SPLITU Na rotoru Bilice započeli su radovi

Semaforizacija rotora je tek početni dio jedne puno značajnije 'rekonstrukcije' cijele prometne infrastrukture na širem splitskom području


Kako smo najavili, od danas je na rotoru Bilice uveden u posao izvođač radova na semaforizaciji tog, uz onaj na ulazu u Zagreb, sigurno najprometnijeg čvorišta u HR. Investitor su Hrvatske ceste. Dva mjeseca je predviđeni rok za dovršenje posla koji obavlja tvrtka Elektromodul-Projekt d.o.o., vrijednost radova je nešto manje od 250 tisuća kuna, a kako su naglasili iz HC-a, ‘važnost završetka zahvata se, uz aspekt sigurnosti, očituje u puštanju trećeg traka rotora Bilice u punu prometnu funkciju’.


Semaforizacija rotora je tek početni dio jedne puno značajnije ‘rekonstrukcije’ cijele prometne infrastrukture na širem splitskom području – preko rotora će se graditi rampa za odvojak prema Mravincima, recimo.

Kako doznajemo iz Hrvatskih cesta, 25. siječnja je pokrenuta javna nabava za izgradnju rampe za denivelaciju s Jadranske magistrale na zapadni servisni kolnik neposredno iz čvora s Ulicom Domovinskog rata u Splitu. Istovremeno je raspisana nabava usluga stručnog nadzora, ‘teškog’ nešto više od milijun kuna. Tom rampom bi se zaobišao semafor na ulazu u Split, iz smjera Solina, za sve koji u grad ulaze na Poljičku cestu, što bi trebalo značajno smanjiti vršne gužve. Vrijednost tog posla je 29 milijuna kuna, rok otvaranja ponuda je 10. veljače, ove godine naravno.

Sredinom siječnja (točnije, 18. siječnja 2021. godine) je pak raspisana javna nabava za izgradnju dionice Mravinci – TTTS, duljine dva i pol kilometra do Karepovca sa spojnim cestama. Posao vrijedan 66 milijuna kuna odvijat će se u tri faze koji je zapravo čvor Mravinci s pristupnim cestama te cestom do čvora Karepovac. Ponude za stručni nadzor vrijedan tri milijuna kuna također se otvaraju 2. veljače ove godine.

Ugovor za rekonstrukciju raskrižja Stobreč je pak potpisan 21. listopada, a tu će se u prve dvije faze graditi dodatna traka prema Stobreču, dodatne prometne trake za smjer Stobreč – Strožanac te dodatna traka iz pravca Strožanca prema TTTS-u. Treća faza, koja je planirana kada se bude radio čvor TTTS, podrazumijeva denivelaciju raskrižja, odnosno izgradnju nadvožnjaka prije semafora u Stobreču i nadsvođivanje koje izlazi nakon skretanja za TTTS.

A za početnu fazu ‘projekta stoljeća’, zaobilaznice koja će ići iznad obalnih mjesta od Splita do Omiša, 26. studenog je potpisan Ugovor za izradu izmjene idejnog i glavnog projekta za dionicu TTTS – Dugi Rat u iznosu od nešto više od 13 milijuna kuna, doznajemo iz HC-a.



Moja reakcija na članak je...
Vau
65
Haha
28
Hagić
6
Hmmm
21
Plač
2
Grrr
4
Molim?
5



1 KOMENTAR

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime