Posljednja skupina Glumačkog studija Playdrame izvela je završnu predstavu „Na tri kralja“. Time je okončana vrlo uspješna i kreativna sezona u kojoj je čak 140 vrijednih amaterskih glumaca svih uzrasta pozalo svoju vještinu na kazališnim daskama. Renesansnu su komediju zabune kao šećer za kraj izveli sljedeći glumci: Viviana Bojić, Zorana Buzov, Suzana Čizmić, Lana Ivanovski, Marija Karoglan, Maja Matas, Vana Miličević, Marina Odža, Mile Škalic, Vanja Viculin i Vesna Vukman.
Dramski predložak „Na tri kralja“ sjajan je potencijal za pozornicu (iako često marginaliziran) jer broji mnogo likova, glorificira ljubav, karikira patološku zaljubljenost, ismijava naivnost i slavi sretne rasplete. Teško je izvan antike i engleske renesanse pronaći primjer u kojemu će oluja razdvojiti brata i sestru blizance, blizanka će se prerušiti u mladića i zaljubiti u svoga gospodara, gospodarova odabranica u nju prerušenu, zajedno sa svom silom zadirkujućih sluga i glumaca koji sve ljubavne zavrzlame dovode do apsurda.
Kao i u dosadašnjim izvedbama, voditelji opet zaslužuju pohvale zbog podjele uloga. Žene koje su glumile (prerušene) muškarce imaju sjajan raspon glasa, a njihov scenski pokret izaziva komičan efekt – afektirano muškaračko hodanje u kožnoj jakni, pogled ispod obrva i mrgudno držanje češće su izazivali smijeh nego sam tekst, koji pak počiva na ironijama i paradoksima. Podanička družina predvođena slugama maturirala je na provokacijama, bockavom smijehu i spletkama koje kuju na svakome koraku. Svi zaljubljeni likovi pogođeni su do točke gdje se nema što promijeniti – njihova je patnja groteskna, zavođenje urnebesno, a izvedba angažirana. Voditelji su vodili računa i o tome da njihov fizički izgled, pogotovo snažne ili nježne crte lica, mogu iznijeti komad koji se temelji na patnji, ruganju i ljubavi.
U posljednjoj je izvedbi kostimografija ostala slična kao i u svim prethodnim – na djevojkama pune suknje od tila, na muškarcima (i onima koji ih glume) renesansni ovratnici s vrpcama. S obzirom na nedostatak muškoga kadra koji dominira starim dramama, odlično su se snašli s muškom odjećom i olakšali publici razumijevanje zapleta. Ovaj je put igra svjetla i sjene, pogotovo u trenutku kad zaljubljeni sluga pronalazi lažno ljubavno pismo svoje gospodarice, odigrala veliku ulogu. Glazba je moderna i poletna te ne smeta doživljaju drame. No najbolji je dio glumačka izvedba. Djevojke prerušene u muškarce svojim su ljubavničkim i odbijačkim umijećem nasmijale publiku do suza, a s njima su sjajno korespondirali zaljubljeni vladari i provokativne sluge.
Izvrsna koncentracija koju nije pokolebao ni smijeh ni pljesak, fizička zahtjevnost pojedinih uloga, ulazak u sasvim nov rodni identitet i sraz s arhaičnim jezikom za ovu je skupinu glumaca bio mačji kašalj. Izvedba je odrađena za čistu peticu, a deveta sezona rada Glumačkoga studija Playdrame nije mogla ljepše završiti. Voditelji ovih mnogobrojnih talentiranih glumaca u sezoni na izmaku bili su Petra Kovačić, Justina Vojaković Fingler, Elvis Bošnjak, Karolina Šuša, Trpimir Jurkić, Snježana Sinovčić Šiškov, Bruna Radić, Lara Jerončić. I njima čestitamo na sjajno odrađenu poslu, uz želju da sljedeća sezona bude jednako uspješna kao i ova.