Stanovnici Istarske ulice u Splitu, a koji korisnici telekomunikacijskih usluga Hrvatskog telekoma, već su puna tri dana bez interneta, televizije i ne mogu normalno telefonirati.
Kako su nam se požalili, prilikom izvođenja radova na gradilištu Small Mall, presječen je optički kabel. Dogodilo se to 3. listopada, odnosno u utorak, a do trenutka objave članka korisnici HT-a su još uvijek bez usluge.
Odmah se jedna od stanarki Istarske ulice (podatci poznati redakciji) uputila prema gradilištu da upita o spomenutom problemu.
"Ericsson Nikola Tesla d.d.: Na toj lokaciji nema HT-ovih optičkih kablova"
- Zatekla su ju dva radnika iz Nepala koja ne razumiju naš jezik, ali se odmah pojavio i voditelj radova. Na njezin upit o presijecanju optičkog kabela HT-a, zbog čega nema aktivnu internetsku vezu, kao ni televiziju kazao joj je da su pravovremeno kontaktirali HT, odnosno društvo Ericsson Nikola Tesla d.d., koji im je odgovorio da na toj lokaciji nema njihovih optičkih kablova - kazuje nam čitateljica (podaci poznati redakciji).
"Ne mogu se zamijeniti kabeli bez vlasnika parcele ili voditelja gradilišta"
Istaknula je su jučer djelatnici HT-a pokušali riješiti problem na gradilištu, odnosno uspostaviti normalan telekomunikacijski promet, međutim nisu uspjeli jer se radi o privatnom zemljištu zbog čega im je potreban ili vlasnik parcele ili voditelj gradilišta Josip Mandić koji u datom trenutku nije bio na istome.
- Jedan susjed starije životne dobi je kontaktirao Službu za korisnike, odakle su mu kazali da malo citiram 'prosurfa po internetu do rješavanja problema'. Čovjek nema smartphone. Televiziji su, razumljivo, najvjerniji stariji ljudi - dodaje čitateljica.
Problem nije riješen ni četvrti dan od kako se presijecanje kablova dogodilo, a kada će biti, stanarima ostaje samo nagađati jer iz Službe za korisnike mole samo za strpljenje, kojeg prema riječima naših čitatelja, ima sve manje...
- Strpite se malo... - stalno ponavljaju.




