Rujan je pred vratima, a polako su nas napustile vrućine koje su obilježile veći dio ljeta. Unatoč tome, sezona ide dalje. Sinoć su, baš kao i cijelo ljeto, kafići i restorani na splitskoj Rivi 'vrvjeli' od gostiju.
U ugostiteljstvu se još ne osjeća pad prometa, ali izgleda kako je zadovoljstvo pojedinih domaćih gostiju ovog ljeta jako loše.
Splićanke koje su sinoć odlučile popiti piće na Rivi, ispričale su za Dalmacija Danas svoje neugodno iskustvo.
"Sinoć smo prijateljice i ja odlučile prošetati Rivom i popiti piće. Kafići su uglavnom bili puni, tek poneki stol prazan. Odlučile smo se za jedan od poznatijih na Rivi. Prišla nam je hostesa koja nas je upitala hoće li stol jesti ili samo piti", ispričala je.
Hostesa ljubazna, ali...
Djevojka dodaje kako je hostesa bila iznimno ljubazna i uslužna, ali razočarane su 'politikom' ovog kafića.
"Odgovorile smo joj kako ćemo samo popiti piće, na što nas je ona upozorila da je minimalan iznos koji moramo potrošiti 200 kuna po osobi. Na što smo se mi međusobno šokirano pogledale, hostesi zahvalile i napustile ovaj objekt", dodaje ogorčena djevojka.
Kontaktirali smo ovaj ugostiteljski objekt, a odgovor ćemo objaviti po eventualnom primitku.
Ovo nije prvo iskustvo domaćih gostiju koji su ovog ljeta doživjeli neugodnost u kafićima u Splitu.
“Da, prioritet su strani turisti”
Prošlog tjedna Splićanka nam je ispričala svoje iskustvo s poznate splitske plaže. Odbili su joj poslužiti kavu za van, uz informaciju kako kavu poslužuju samo do 13 sati.
Na njezin upit voditelju objekta znači li to da su sada prioritet strani turisti, a ne domaći, jasno je odgovorio - da.
U istom danu, obratila nam se turistkinja kojoj su u istom kafiću odbili poslužiti kavu, iako je iznajmila dvije ležaljke u iznosu od 340 kuna. Njoj su rekli kako ne poslužuju kavu nakon 12 sati.




